שיווק ופרסום

Playbuzz מצרפת את איש הפרסום האמריקאי רוב נורמן

נורמן, מבכירי סוכנות הפרסום GroupM, מצטרף לחבר המנהלים של החברה שמפעילה את הפלטפורמה הישראלית ליצירת תוכן אינטראקטיבי
אלכסנדר כץ |  4
PLAYBUZZ (צילום לוגו)
אפליקציית Playbuzz, הפלטפורמה הישראלית ליצירת תוכן אינטראקטיבי, מצרפת את רוב נורמן לחבר המנהלים של החברה. נורמן ממשיך לשמש כיועץ בכיר ל-GroupM - סוכנות המדיה המובילה של תאגיד הפרסום WPP - בעקבות פרישתו מתפקיד Global Chief Digital Officer לאחר 31 שנים בחברות שונות מבית WPP. שיתוף הפעולה שלו עם Playbuzz אינו משויך ל-GroupM.
"רוב הוא חלוץ של ממש בעולם הפרסום הדיגיטלי, ואנחנו מתרגשים מאוד לקבל את פניו לחבר המנהלים של Playbuzz", אומר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "יש לו חלק משמעותי באבולוציה של התוכן הדיגיטלי, והוא מבין לעומק מה באמת מניע צרכנים. אנחנו מחכים בקוצר רוח להיעזר במומחיות ובניסיון שלו בעודנו ממשיכים לעבוד עם מפרסמים ומשרדי פרסום מהגדולים בעולם על חוויות תוכן ממותגות אינטראקטיביות, שמעודדות מעורבות גולשים".
Playbuzz משמשת את המותגים המובילים בעולם ליצירת קמפיינים המבוססים על תוכן אינטראקטיבי, שמופצים לקהל על ידי Playbuzz ברשת הנרחבת שלה, שכוללת עשרות אלפי אתרי תוכן. אתרי התוכן האלה משתמשים ב-Playbuzz כדי לייצר תכנים מערכתיים ויזואליים ואינטראקטיביים, שמייצרים חוויית צריכה משמעותית אצל המשתמש, ומשיגים תוצאות גבוהות בהרבה מהממוצע בתעשייה.
"אני שמח מאוד להצטרף לדירקטוריון Playbuzz", אומר רוב נורמן. "בעולם הדיגיטלי, מספרי צפיות בתוכן הם חסרי משמעות, והמשימה להשיג קשב אמיתי מצרכנים מעולם לא הייתה חשובה יותר. Playbuzz פיתחה מוצרים יצירתיים שמובילים לתוצאות מרשימות ביותר, לצד שותפויות קרובות עם אתרי תוכן משפיעים, שמאפשרים למותגים להשיג מעורבות גולשים בקנה מידה רחב".  
בינואר 2017 דורגה Playbuzz במקום השביעי בקטגוריית ה-Lifestyle של חברת המדידה Comscore, ובמקום ה-27 ברשימת 100 חברות הווידאו המובילות, נתונים שממצבים את רשת ההפצה שלה כרחבה ואיכותית במיוחד בשוק. קמפיינים של תוכן ממומן שמיוצרים בפלטפורמה שלה מובילים לתוצאות גבוהות מהממוצע בתעשייה, כגון ממוצע של מעל 97% נראות של מודעות (Viewability) בתוך אייטם כפי שנמדד על ידי חברת MOAT, וזמן שהייה ממוצע של 4-2 דקות, לעומת הממוצע הסטנדרטי הרווח העומד על 15 שניות בלבד. הקמפיינים שנוצרים באמצעות הפלטפורמה של Playbuzz מופצים לקהל שנמדד על ידי חברת White Ops כמורכב מ-99% טראפיק אנושי (Bot free traffic), ומובילים לעלייה במודעות כלפי המותג של כ-86% בממוצע, לפי נילסן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה קרש קטן מדי לחברה טובעת (ל"ת)
    יוני 02/2018/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    וואו זה מדהים
    ר. 01/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד פלייבאז!
    סגור
  • 2.
    תותח על
    יפתח מנור 01/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מהאנשים החשובים בעולם הפרסום. כבוד גדול שהוא מצטרף לחברה ישראלית
    סגור
  • 1.
    סחטיין פלייבאז
    דפי 01/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש מבריק שיעזור לכם להגיע לאן שאתם מכוונים. כל הכבוד שאול והצוות.
    סגור