שיווק ופרסום

קבוצת פרסום גדולה עברה לעבוד עם מערכת iCreate

iCreate הפכה לסטנדרט בפרסום הישראלי בכל הקשור להקמה, אנליזה, פרסונליזציה וניהול של התוצרים הדיגיטליים של המפרסמים ומשרדי הפרסום (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי | 
iCREATE (צילום לוגו)
במהלך הקיץ האחרון החלו חברות בקבוצת פרסום גדולה בשוק הישראלי, להשתמש במערכת iCreate לניהול של קמפיינים דיגיטליים. החברות בקבוצה זו הולכות בעקבות באומן בר ריבנאי וליאו ברנט שעובדים איתה כבר למעלה משנתיים. מאז 2013, השנה בה השיקה iCreate את הפלטרפומה, מרבית משרדי הפרסום הפכו את הפלטפורמה לכלי עבודה מרכזי בעולם של יצירת התוצרים הדיגיטליים, ניהול הלידים והדאטא. לאחרונה, גם מפרסמים מובילים כגון קל אוטו, בית חולים הדסה ודלק מוטורס עושים שימוש בפלטפורמה, כדי לייצר ולנהל את הלידים והדאטא הפרסומי שלהם.
פגשנו את רונן בר מנכ"ל ומייסד iCreate לשיחה על ניהול מתקדם של קמפיינים.
-מה אתם מציעים למפרסמים? במה הפלטפורמה שונה ממערכות דפי נחיתה ולידים אחרות?
"בזכות האדיטור המתקדם אפשר לייצר דפי נחיתה ומיני-סייטים מרהיבים בקלות וברמה הגבוהה ביותר. האדיטור שלנו לא מגביל את הקריאייטיב. iCreate יצרה את האפשרות לקבל בלחיצת כפתור דוחות מאוחדים שמציגים בשקיפות מירבית את אפקטיביות המדיה על בסיס הדאטה שנאספת, מכל ערוצי הפרסום. אחד הדוחות הייחודיים שהמפרסם רואה אצלנו כולל את כל הפעילות של הליד מרגע החשיפה של המודעה, עד שהוא רוכש את המוצר. אנחנו מאפשרים יותר "נגיעות" מול לקוחות, ופילוח משוכלל יותר לסגמנטים. אנחנו רואים באופן מובהק שהלקוחות שעובדים עם המערכת מפיקים כמות גבוהה יותר של תוצרים וחוסכים זמן וכסף. עם המודול של A/B Testing ומפות החום הם יכולים בסופו של דבר לרוץ עם התוצרים שעובדים הכי טוב".
החברה כבר נערכה לקראת החלתו של חוק הנגישות, ומאפשרת באדיטור לייצר קמפיינים ודפי נחיתה ברמת AA.
ירון קינן, מנהל סטודיו בבאומן בר ריבנאי, מספר שהוא מאוד מרוצה מהעבודה עם האדיטור של iCreate. "אפשר לבנות איתו קמפיינים מאוד מתוחכמים ובלי לכתוב קוד בכלל. אנחנו מעלים דפי נחיתה מעולים, בחצי מהזמן שהיה לוקח לנו לפני כן".
מערכת הניהול וטיפול בלידים כוללת גם דיוור במייל ו-SMS. הפלטפורמה מחוברת גם לשירותי מוקד מכירות טלפוני. החיבור המידי לפונקציות PUSH מהווה יתרון למותגים שמושכים עשרות אלפי כניסות ביום, ומטפלים במאות לידים בו-זמנית.

ה-Wix של עולם הפרסום

בר ייסד את החברה ב-2013, ביחד עם ניב קנטור אחרי שכבר פיתח ומכר סטארט אפ בתחום תוכנה רפואית לבדיקת טעויות במרשמי תרופות, ועבודה כמנהל פיתוח במקאן. ניב היה CTO במקאן במשך 8 שנים והוא תכנן ואפיין את מערכתiCreate . המערכת נוצרה על ידי אנשים שהיו פעילים בתעשיית הפרסום הישראלי - גם בצד של משרדי הפרסום וגם בצד של הלקוחות. לפני שנה וחצי הצטרפה כשותפה חברת פבליקטורס, והטמיעה יכולות מתקדמות של אימייל מרקטינג אל תוך הפלטפורמה.
-איך זה שדווקא משרדי פרסום רבים עובדים אתכם?
" iCreateהפכה בשנתיים האחרונות להיות סטנדרט בפרסום הישראלי בכל מה שקשור להקמה אנליזה וניהול של התוצרים הדיגיטליים של המפרסמים. אנחנו מפשטים את המורכבות שבעבודה שמשלבת הרבה גורמים - לקוח, סטודיו, מנהלים. זו מערכת אחת שמאפשרת לגורמים השונים המעורבים בהפקה ובניהול של הקמפיין לעבוד בצורה מסודרת. בנינו מודולים שמותאמים לכל פונקציה בקמפיין. לדוגמא: בעבר, בכדי לייצר דוחות מדיה המשלבים מידע מערוצי פרסום שונים, נדרש היה זמן עבודה רב. והיום מדובר על לחיצה על כפתור וקבלת דו"ח שכזה בזמן אמת".
-חוץ ממשרדי פרסום, מי עוד עובד עם המערכת?
"בחודשים האחרונים המערכת מאומצת על ידי ארגונים מהגדולים במשק, כמו בזק, בית חולים הדסה, מגן דוד אדום, יואל גבע, קל אוטו".
-מדובר בגופים גדולים, שתהליכי העבודה בהם מורכבים. מה קורה אם מנהל הדיגיטל החליט לעבוד עם ספק חיצוני, למשל סטודיו חדש?
"ניהול ההרשאות לבעלי תפקידים בפלטפורמה נבנתה כדי לאפשר למהלכים כאלה לעבור בצורה חלקה. הסדר הזה יוצר שיטוח של  תהליכים. הסדר הזה גם מקל על אנשים חדשים להיכנס לעבודה על קמפיינים שרצים, ומצד שני גם נותן לבעל ההרשאה העליונה שליטה ברמה מאוד גבוהה. שם המשחק היום בעולם הפרסום הוא השליטה בדאטה והיכולת לנהל אותה".
-אתה חוזר הרבה לנושא הזה של שליטה, ועצמאות של מנהלי מותג בפעילות קמפיינים דיגיטליים. למה אתם מדגישים את הפן הזה של הפלטפורמה?
"עם iCreate מנהלי קמפיינים בסוכנות הדיגיטל יכולים לעשות את כל העבודה באופן עצמאי, מקסימום עם תמיכה שלנו כשצריך. אנחנו מתכוונים להיות ה-Wix של עולם הפרסום. כל מנהל דיגיטל יכול להרכיב לעצמו את הדשבורד ולעקוב אחרי קמפיינים במבט על.
אנחנו דואגים להתחבר ל CRM של הלקוח – כך שגם הסטטוסים מתוך ה CRM מוצגים בדוחות של iCreate – ניתן לראות בשורה אחת את כל הפאנל החל ממקור המדיה, דרך הפעילות בדפי הנחיתה – והסטטוס הנוכחי שבו נמצא הלקוח, קרי השורה התחתונה. אנחנו גם יודעים לבצע היזון חוזר ולדווח לערוצי המדיה על אותו סטטוס על מנת לבצע אופטימיזציה בקמפיין המדיה".
-אפשר להתממשק דרככם למערכות אחרות שכבר נמצאות בשימוש?
"אנחנו מציעים אינטגרציה עם עשרות מערכות CRM ו-DMP בשוק, כמו שירותי שיווק בענן של אורקל ואלוקווה, וכמובן כל האפליקציות לפרסום של גוגל ופייסבוק".

"האפשרות להיות כמה שיותר פרו-אקטיביים"

לאחרונה פיתחו ב-iCreateמודול חדש, להקמה של דפי נחיתה ופופ-אפים צפים מעל האתר של המותג -  on site pages.
-אז בעצם הגולש נמצא באתר החברה ולא בדף עצמאי מנותק?
"בדיוק. מנהלי מותגים התרגלו שדפי נחיתה והלידים שנאספו מהם יושבים מחוץ לאתר. מעכשיו הטראפיק מהמודעה לא עובר אל דף נחיתה חיצוני - אלא קורה באתר של המפרסם".
-ולאן היכולות האלה יובילו מבחינת יעילות של קמפיינים?
"אנחנו עובדים על פיתוח של מספר פתרונות מתקדמים מבוססי דאטה, שאפשרו עבודה סגמנטלית מול הלקוחות, גם בעולמות של PUSH וגם בעולמות של PULL. השאיפה היא להגיע למצב שבו המערכת עוקבת אחרי ההתנהגות של הגולש בתוך האתר, מזהה ומתעדת את ההתעניינות שלו כדי שבפעם הבאה שהוא ייחשף למודעה או ייכנס שוב לאתר, הוא יקבל הודעה שמותאמת למה שהתעניין בו. או לחילופין ב-PUSH הניוזלטר או ה-SMS הבא שהלקוח יקבל יהיה בהתאם לסגמנט שאליו משתייך הלקוח. וכל המעגל הזה ייסגר במערכת אחת".
-היכולת הזו מקדמת המרות?
"בהחלט. בעולם שבו אנחנו מייצרים נקודות מפגש רבות עם הלקוח, ולומדים את ההתנהגות שלו. מאפשר למפרסם לפנות אל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ברגע המתאים היותר עם ההצעה הטובה ביותר. מן הסתם זה משפיע, על אחוזי ההמרה. לעיתים מדובר בשיפור של עשרות אחוזים. אנו רואים גם שמפרסמים אשר משתמשים בכלי של ה-AB TESTING (נדרשות מספר דקות של עבודה על מנת להוסיף לכל קמפיין גרסה נוספת לבדיקת AB) מבצעים בדרך זו אופטימיזציה נוספת".
תגיות iCreate | דאטא | פרסום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה