שיווק ופרסום

פרסומת Tide שצחקה על כולם - הטובה ביותר בסופרבול

עם רפרנסים לפרסומות סופרבול המפורסמות ביותר וסיומת מבריקה, הפרסומת של מותג אבקות הכביסה כבר מוכתר על ידי רבים כטובה ביותר בסופרבול 2018  
משה בנימין |  1
פרסומת בסופרבול Tide (צילום יח"צ/ צילום מסך)
אז פילדלפיה ניצחה את ניו אינגלנד בגמר דרמטי והיסטורי וג'סטין טימברלייק נתן שואו בהפסקה. יופי, אפשר לעבור לפרסומות. לאחר הטיזרים של אמאזון, סקיטלס ואחרים, דווקא מותג אבקות הכביסה Tide היה זה שגנב את ההצגה עם סדרת פרסומות מלאה ברפרנסים לפרסומות הסופרבול הטובות ביותר מהעבר. 
הפרסומת רצופה בפריימים משוחזרים של פרסומות מוכרות ששודרו בסופרבול ובכולן מופיעה אותה הדמות (דייויד הרבור, כוכב Stranger Things של נטפליקס) שמדברת אל הצופים ומסבירה: "כן, עוד פרסומת סופרבול טיפוסית לרכב...או פרסומת בירה מצחיקה..או מה שזה לא יהיה.." ואז על רקע שחזור סצנה מפרסומת באדוויזר המפורסמת על סיפור האהבה בין סוס לגור כלבים, הוא מודיע שלא. כל מה שראיתם זו פרסומת ל-Tide. מה הופך אותה לפרסומת Tide - הוא נשאל באחת הסצנות? הוא נשאל ועונה: זה שאין כתמים על הבגדים באף פרסומת. 
האזכורים הקומיים שצוחקים קטגוריאלית על פרסומות מתחום הרכב, הביטוח והגילוח, באדוויזר ועוד, מספיקים כדי לבדר את הצופים אבל הסיומת טובה לא פחות. אחרי הסקירה הארוכה, כשהוא יושב בסלון משפחתי לצד "אשתו והילדים" הוא תוהה האם מה שראינו הופך כל פרסומת סופרבול לפרסומת Tide?". ומעכשיו, אם הייתם מרוכזים מספיק או שצפיתם מספיק פעמים, כל פרסומת עם בגדים נקיים תזכיר לכם את Tide. מבריק. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    0 מקוריות
    טייד 02/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראובני עשו את זה מזמן, בטח מישהו תיכף ימצא את הקישור. מתי יפסיקו להעתיק פרסומות ישראליות
    סגור