שיווק ופרסום

לאחר שנים של ציורי רחוב - רמי מאירי מוביל קמפיין נדל"ן בת"א

אומן ציורי הקיר מוביל קמפיין ראשון בחייו לאחר עשרות שנים של עבודה בארץ ובחו"ל. מאחורי הרעיון עומדת חברת המיתוג ברנדלנד
משה בנימין |  1
רמי מאירי. קמפיין נדל"ן (צילום יח"צ)
לאחר עשרות שנים שבהן ציורי הקיר שלו כיסו את קירות תל אביב וערים נוספות בארץ ובחו"ל, האומן רמי מאירי מוביל קמפיין פרסום, ראשון אי פעם עבורו, בתחום הנדל"ן בתל אביב. ציוריו של מאירי עומדים במרכז הקמפיין של קבוצת ׳מבנה׳ וקבוצת ׳תדהר׳ עבור הפרויקט 'המיטב בתל אביב', שנבנה בימים אלה, בשכונת 'ביצרון'.
מאירי עבד על הציורים שצוירו במיוחד לקמפיין, חודשים רבים. בסיום העבודה בסטודיו, צולמו הציורים שצוירו במיוחד לקמפיין והותאמו לשימוש במדיות השונות. מאחורי הקמפיין עומדים משרד הפרסום לאו ברנט וחברת המיתוג ברנדלנד שאחראית לרעיון, ללוגו ולגיוס מאירי למהלך. 
הבחירה במאירי ברורה מאוד לכל מי שמבין כיצד שזורה עבודתו במרקם החיים של העיר תל אביב. ציוריו שהראשון שבהם עלה על קיר בחוף גורדון בתל אביב ב-1980 הפכו עם השנים לאחד האייקונים התרבותיים המזוהים עם העיר. מן הסתם הקמפיין פונה לקהל תל אביבי "מבין עניין" שמאירי אמור לעורר בו אסוציאציות חיוביות. 




שגיא יהוד, Brandland: "אחרי מיתוג ופרסום מספר פרויקטים בתחום הנדל״ן, הבנו שאת הסיפור של הפרויקט הזה אנחנו רוצים וחייבים לספר אחרת, גם כיוון שהוא נמצא באיזור ייחודי ומתפתח של תל אביב וגם כיוון שתל אביב רוויה בפרויקטים שהמיתוג שלהם זהה והלקוחות כבר לא מבדילים ביניהם. האמנו שלפרויקט תל אביבי מהסוג הזה מאד נכון לגייס אמנות בכדי לקדם ערכים שהיו חשובים לנו כמו: אותנטיות, פשטות, מקוריות וכבוד לעבר - ערכים שקצת נשכחו וחבל. זה המקום גם לפרגן ללקוחות על התעוזה והנחישות בהובלת קמפיין כזה". 
רמי מאירי: "אני חושב שאמנות הרחוב מאזנת את העולם הדיגיטלי. היום אנחנו מחפשים בכל דבר את הנגיעה האנושית וכשאנחנו מוצאים אותה בקרן הרחוב, אנחנו מזדהים איתה יותר מכל מסר דיגיטלי. ציורי הקיר הפכו לסוג של תרבות אנושית". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסים
    אורלי 02/2018/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי ויופי ! לברנדלנד ולליאו יחד
    סגור