שיווק ופרסום

סוכנות הדיגיטל פרפל פותחת את 2018 עם 6 לקוחות חדשים

בין הלקוחות שגויסו נמנים הולמס פלייס ופעילות הסושיאל של התעשייה האווירית לישראל בארץ ובעולם
כתבי אייס |  1
פרפל (צילום אוריין קספר)
סוכנות הדיגיטל פרפל בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור פותחת את 2018 עם 6 לקוחות חדשים: רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס, ICON Fitness, אופנת is:about, רמי לי, חשמל ישיר, ופעילות הסושיאל של התעשייה האווירית לישראל (בארץ ובעולם).
אלעד שמעוני, שותף וסמנכ"ל הלקוחות של פרפל מסר לאייס: "ב- 2018 יהיו לנו לא מעט אתגרים והזדמנויות חדשות, ואני שמח ומברך על המותגים החדשים שהצטרפו למשפחה הסגולה".
יואב מאור, מנהל הקרייאיטיב הראשי מסר: "כיף להתחיל את השנה עם לקוחות A list כאלה, ואין לי ספק שכך יראו גם המהלכים הדיגיטליים שנעשה כולנו ביחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכחתם את הפיצוציה של אבי (ל"ת)
    גל 02/2018/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור