שיווק ופרסום

2 קפה בבקשה: תקציב ארומה ת"א יטופל ב-M&C Saatchi

רשת בתי הקפה התל אביבית מתכוונת להתרחב בשנים הקרובות מ-40 סניפים בעיר ל-60. עם באמצעות M&C Saatchi, רוצה ארומה לשים דגש על דיגיטל וסושיאל
אלכסנדר כץ | 
ארומה בית קפה (צילום מערכת אייס)
רשת ארומה תל אביב בחרה במשרד הפרסום M&C Saatchi לטיפול בתקשורת השיווקית של המותג, עם דגש לפעילות בדיגיטל - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות הרשת טופלה על ידי סוכנות הסושיאל והדיגיטל דיבור.
המותג ארומה מחולק למעשה ל-2 רשתות: הרשת הארצית המוכרת בשם ארומה אספרסו בר, ורשת ארומה תל אביב שנמצאת בבעלות מלאה של איש העסקים גולן עינת. הרשת התל אביבית פועלת בעיר מאז 1999 ומפעילה כ-40 סניפים בכל רחבי העיר, עם תכנית התרחבות משמעותית בעיר - פתיחת של עוד כ-20 סניפים בשנים הקרובות. הרשת מפעילה מגוון בתי קפה המתאימים לסביבה בה הם פועלים – כגון סניפים עסקיים, שכונתיים וסניפי רחוב אורבניים.
לאחרונה יצאה החברה בתהליך לבחירת משרד לטובת מהלכים שיווקיים ופרסומאים כאשר לדברי הרשת, הדגש בבחירה היה על יכולות דיגיטליות עם פוקוס על עולמות הסושיאל. עבור M&C Saatchi מדובר בגיוס מרשים למחלקת הסושיאל החדשה שנפתחה בחברה.
משה הלוי, מנכ״ל קבוצת GEG ומנכ"ל משותף בחברת ארומה תל אביב, מסר כי "מצאנו ב- M&C Saatchi שותף דיגיטלי מקצועי, קריאטיבי ואסטרטגי שעונה בדיוק על הצרכים שלנו. סיימנו יחד תהליך אסטרטגי שאת ניצני התוצאות שלו כבר ניתן לראות בעולמות הסושיאל שלנו".
מנהל קריאטיב ראשי ובעלים משותף ב- M&C Saatch, צור גולן, הוסיף: "זוהי זכות וגאווה גדולה עבורנו לצאת לדרך משותפת עם מותג על בישראל בדמות ארומה תל אביב. השקנו את מחלקת הסושיאל שלנו לפני חודש וחצי והיא כוללת כבר מספר לא מבוטל של לקוחות. החלטנו להיכנס לתוך עולמות הסושיאל תחת עיקרון אחד מרכזי - טיפול אסטרטגי וקריאטיבי בסטנדרטים של עולם הפרסום. אני שמח שאנשי שיווק מבינים היום שניהול תוכן שוטף בסושיאל יכול וצריך להיות אסטרטגי וקריאטיבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה