קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

פרסום ראשון

אדלר זכה בתקציב הפרסום של מוזיאון הטבע באונ' ת"א

תקציב הפרסום של המוזיאון עבור שירותי פרסום ורכש מדיה בדיגיטל ובאמצעי מדיה מסורתיים יעמוד על כ-2 מיליון שקלים לתקופת ההשקה
 |  0
אדלר זכה בתקציב הפרסום של מוזיאון הטבע באונ' ת"א
אדלר חומסקי. אורי עיני, רן ברון ואמיר גיא, צילום: אבשלום ששוני
תקציב הפרסום של מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, שנחנך לפני מספר חודשים, יטופל על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי שזכה בו בתום מכרז שהסתיים לאחרונה.
המוזיאון מסופח לאוניברסיטת תל אביב המחזיקה באוסף עצום של כ-5.5 מיליון פריטים שעד להקמתו הוצב במקומות שונים ברחבי האוניברסיטה. בהקמתו הושקעו כ-140 מיליון שקלים שגויסו במאמץ משותף של התורם המרכזי מייקל שטיינהרדט, ומשרדי הממשלה והגופים שהיו שותפים להקמתו: ות"ת, המשרד להגנת הסביבה, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד המדע והטכנולוגיה, המשרד למורשת וירושלים, הקרן הקיימת לישראל ועוד.

תקציב הפרסום של המוזיאון עבור שירותי פרסום ורכש מדיה בדיגיטל ובאמצעי מדיה מסורתיים יעמוד על כ-2 מיליון שקלים לתקופת ההשקה של המוזיאון, דהיינו השנה הקרובה. לאחר תקופת ההשקה צפוי התקציב לצנוח משמעותית ולעמוד על כחצי מיליון שקל בלבד.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
ביצועיסט זרמון גולדמן המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת בן חורין וא... המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת שיתופי... קבוצת זאפה תל אביב שלח קו”ח
מנהל/ת שיתופי... קבוצת זאפה תל אביב שלח קו”ח
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה