שיווק ופרסום

אדלר זכה בתקציב הפרסום של מוזיאון הטבע באונ' ת"א

תקציב הפרסום של המוזיאון עבור שירותי פרסום ורכש מדיה בדיגיטל ובאמצעי מדיה מסורתיים יעמוד על כ-2 מיליון שקלים לתקופת ההשקה
משה בנימין | 
אדלר חומסקי. אורי עיני, רן ברון ואמיר גיא (צילום אבשלום ששוני)
תקציב הפרסום של מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, שנחנך לפני מספר חודשים, יטופל על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי שזכה בו בתום מכרז שהסתיים לאחרונה. 
המוזיאון מסופח לאוניברסיטת תל אביב המחזיקה באוסף עצום של כ-5.5 מיליון פריטים שעד להקמתו הוצב במקומות שונים ברחבי האוניברסיטה. בהקמתו הושקעו כ-140 מיליון שקלים שגויסו במאמץ משותף של התורם המרכזי מייקל שטיינהרדט, ומשרדי הממשלה והגופים שהיו שותפים להקמתו: ות"ת, המשרד להגנת הסביבה, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד המדע והטכנולוגיה, המשרד למורשת וירושלים, הקרן הקיימת לישראל ועוד. 
תקציב הפרסום של המוזיאון עבור שירותי פרסום ורכש מדיה בדיגיטל ובאמצעי מדיה מסורתיים יעמוד על כ-2 מיליון שקלים לתקופת ההשקה של המוזיאון, דהיינו השנה הקרובה. לאחר תקופת ההשקה צפוי התקציב לצנוח משמעותית ולעמוד על כחצי מיליון שקל בלבד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה