שיווק ופרסום

אשת השיווק בינואר: שירי בירמן כהן מחטיבת המזון בשטראוס

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בבירמן כהן בזכות מהלך 'אחלה שינוי' - בקטגוריית הסלטים שחוותה משבר וירידה תלולה במכירות
כתבי אייס | 
שירי בירמן כהן (צילום דני כתרי)
שירי בירמן כהן, מנהלת השיווק של חטיבת מזון טרי בקבוצת שטראוס, נבחרה לאשת השיווק של חודש ינואר 2018. בירמן כהן נבחרה בזכות "הובלת מהפך בקטגוריה במשבר ושינוי תפישות והרגלי הצריכה".
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בבירמן כהן בזכות מהלך 'אחלה שינוי' - בקטגוריית הסלטים שחוותה משבר וירידה תלולה במכירות. המהלך "הצליח להבליט את ייחודו של המותג 'אחלה' בקטגוריה, תוך שהוא חוזר להוביל את קטגוריית הסלטים הארוזים וסגמנט החומוס החלק בפרט".
החומוס היה מאז ומתמיד אחד הממרחים האהובים והפופולאריים ביותר בקרב הצרכן הישראלי, אך מאז שנת 2013 סובלת קטגוריית החומוס והסלטים הארוזים מירידה במכירות, אשר הובילה את השוק לירידה של 14% במכירות בקטגוריה.
ההכרזה של ארגון הבריאות העולמי כנגד השימוש בבשר מעובד (שכן החומוס נחשב למוצר משלים לכריכים עם נקניק או פסטרמה) ושורה של תחקירים ותקריות שחשפו זיהומים בקרב המתחרים בקטגוריה, ללא הבחנה בין המוצרים השונים, הובילו לצמצום הצריכה של סלטים מוכנים ותפיסה בריאותית נמוכה מאוד לקטגוריה. בשטראוס, בהובלת בירמן כהן, החליטו להתמקד בשיפור קולינרי, בריאותי וחדשני במגוון מוצריהם הארוזים והשיקו את הקונספט "הכל בשביל אוכל טוב".
הקמפיין כלל שימוש בקמפיינים ייעודיים לטלוויזיה, לדיגיטל ולשילוט חוצות שהסבירו את השינויים שנערכו במוצרים ושמו דגש על ערכים של שקיפות ואורח חיים בריא יותר. למרות ש'אחלה' נאלץ להיאבק בתפיסות צרכניות שליליות על לא עוול בכפו, המותג התעמת בצורה ישירה עם הבעיה, נהג כמוביל שוק ואכן הצליח לחולל מהפכה. המותג חזר, לראשונה מאז שנת 2002, להוביל את הקטגוריה בעזרת חדשנות ובשורת איכות לצרכן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה