שיווק ופרסום

"עולם הפרסום לא עשה לי טוב - שוק קטן, תחרות גדולה וים אגו"

דן אבלגון, לשעבר באדלר חומסקי וכיום יועץ חיצוני ו-CMO בחברות סטארט אפ מדבר עם מירן פחמן על ההבדלים בין עולם הפרסום לחיי היזמות וההיי-טק
כתבי אייס |  3
דן אבלגון (צילום יח"צ)
עד לפני כמה שנים, דן אבלגון היה אחת ההבטחות של עולם הפרסום. הוא הצטרף לאדלר חומסקי לאחר שמשרד הפרסום רכש את חברת הסושיאל בה היה שותף בתחילת ימי המדיה החברתית ונותר שם לאחר שסומן כדור העתיד של הפרסום בדיגיטל/חדשנות. עם זאת הרומן לא החזיק מעמד ואבלגון פרש לטובת תחום ההייטק והסטארט אפים שאליו הביא את ניסיונו בפרסום ושיווק. 
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
אבלגון שכיום משמש כ-CMO חיצוני לחברות סטארט אפ התארח השבוע בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EARCATCHER. בשיחה שנסובה על ההבדלים בין עולם הפרסום להייטק אומר אבלגון: "בחצי שנה בסטארטאפ הספקתי מה שלא עשיתי 4 שנים במשרד פרסום...בעולם הפרסום יש הרבה אנרגיות שליליות - שוק קטן, תחרות גדולה עם ים אגו. השוק לא גדול ויש בו הרבה תחרות עם דם רע - לי זה לא עשה טוב - ניסיתי לצאת מהתחום 3 פעמים וכל פעם משהו אחר משך אותי בחזרה".
 
עוד הוא מספר, כי "בעולם הסטארטאפים, לפחות בהתחלה, בין החברות הצעירות יש משהו מדהים. אתה הולך למישהו שהוא חצי מתחרה שלך והם מדברים איתך על הכל, לאן ללכת, עם מי לדבר ואיך לעבוד. הסתכלתי על זה מהצד ואמרתי 'פאק מה זה?'". במקרה אחר הוא מספר: "כשירדנו מסטארטאפ כלשהו, הלכנו למשקיע ואמרנו לו גילינו בעיה והוא אמר עכשיו שנת 2015, בואו נדבר 3 שנים קדימה על 2018 - התאהבתי בעולם הזה משם - וכתוצאה מכל המפגשים האלו אמרתי לעצמי לכל החברות האלו יש כסף והרבה יעדים אבל אין להם מספיק אנשי מקצוע (בשיווק)". 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "עולם הפרסום לא עשה לי טוב - שוק קטן, תחרות גדולה וים אגו"
    אאא 02/2018/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירן אהבתי ששחקת אותה מופתע מהאמירה של דן וגם אמרת שאתה לא מכיר את הדברים האלה ויחד עם זאת בחרת לעשות מזה כותרת.
    סגור
  • 2.
    אתה ה-CMO של החיים שלי (ל"ת)
    בטו המזויף 02/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפילו לא הקשבתי למה שאמרת ואתה צודק בכל מילה ואתה נאה
    בטו האורגינל 02/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נוסעים
    סגור