פרסום ושיווק

פייסבוק איבדה בארה"ב 2.8 מ' גולשים מתחת ל-25 ב-2017

פייסבוק איבדה בארה"ב 9.9% מהגולשים בגילאי 12-17 המהווים 1.4 מיליון משתמשים. הירידה שנמדדה בפועל היא פי 3 מההערכה המוקדמת של eMarketer  שבוצעה לפני שנה
משה בנימין | 
פייסבוק (צילום גטי אימג'ס)
אחד הפרמטרים החשובים ביותר במחזור חייה של רשת חברתית הוא ההמשכיות הדורית וזו בדיוק הבטן הרכה של פייסבוק. על פי מחקר חדש של חברת eMarketer פייסבוק מאבדת את הדור הבא של הגולשים בקצב מסחרר ומעורר דאגה עבורה.
על פי נתוני eMarketer, מתוך ירידה של 2.8 מיליון גולשים מתחת לגיל 25, פייסבוק איבדה בארה"ב 9.9% מהגולשים בגילאי 12-17 המהווים 1.4 מיליון משתמשים. הירידה שנמדדה בפועל היא פי 3 מההערכה המוקדמת של eMarketer  שבוצעה לפני שנה. כעת אומדן הגולשים של פייסבוק בטווח גילאים זה בארה"ב עומד על כ-12.1 מיליון.  
תחזיות eMarketer ל-2018 מדברות על אובדן נוסף של כ-2 מיליון גולשים מתחת לגיל 25 בשנת 2018, עם קיטון ב-3 קבוצות גיל הנכללות בטווח זה. 9.3% ירידה בקרב משתמשים מתחת לגיל 11 (למרות מגבלת השימוש בפייסבוק מגיל 13 בלבד); 5.6% ירידה בקבוצת הגיל בין 12 ל-17 ו-5.8% ירידה בין 18 ל-24.
עם זאת, החדשות הטובות עבור פייסבוק הן ההערכה הכללית של eMarketer שכמות הגולשים הכללית של פייסבוק בארה"ב דווקא תעלה. מנוע הצמיחה המרכזי של פייסבוק היא אינסטגרם שלגביה הציפיות הן לצמיחה משמעותית בהיקף המשתמשים. ההערכות מדברות על גידול של 13% ל-105 מיליון איש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה