שיווק ופרסום

לאחר העברת הבעלות: תקציב ניו פארם עובר ממקאן לגיתם

המשרד שמלווה את רשת שופרסל מזה שנים רבות יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת הפארם שיעבור אליו ממקאן תל אביב, בו טופל עד לאחרונה כחלק מקבוצת המשביר
משה בנימין |  3
עדו הר-טוב. גיתם BBDO (צילום יח"צ)
משרד הפרסום גיתם BBDO הוא המרוויח ממכירת רשת ניו פארם לשופרסל. המשרד שמלווה את רשת שופרסל מזה שנים רבות יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת הפארם שיעבור אליו ממקאן תל אביב, בו טופל עד לאחרונה כחלק מקבוצת המשביר.
בידי שופרסל היתה הבחירה בין גיתם לאדלר חומסקי שמטפל אף הוא בתקציב שופרסל. שני המשרדים חולקים יחד את התקציב כפי שהם עושים באופן דומה בתקציב הפרסום של בנק הפועלים. ברקע, בחצי השנה האחרונה התנהל מאבק בין גיתם ואדלר שראו עצמם אופציה טבעית לקבלת התקציב וכן מקאן שלא שש לוותר עליו כל כך מהר. היקף הפעילות השנתי של ניו פארם במדיה נאמד בכ-15 מיליון שקלים, מה שהופך אותו לאחד התקציבים הגדולים ביותר אם לא הגדול ביותר שמחליף ידיים בשנה האחרונה.
במקאן הבינו כבר לפני מספר חודשים לאן נושבת הרוח ובכל זאת ניסו להשאיר את תקציב ניו פארם במשרד למרות המכירה לשופרסל. רק לאחרונה הצטרפה למשרד שני שאול, לשעבר מנהלת בכירה במחלקת השיווק של סופר פארם ובשוק היו הערכות כי גיוסה ומינויה לתפקיד סמנכ"ל לקוחות היה בחלקו ניסיון להעביר מסר לניו פארם.
אורי וטרמן, מנכ"ל ניו פארם: "אנו מודים לקבוצת מקאן תל אביב על פועלה ופעילותה במשך השנים ועל תרומתה הרבה לחברה.  במסגרת העברת השליטה בניו פארם וכחלק מהיערכות לשינויים בחברה הוחלט לעבור ממשרד הפרסום מקאן תל אביב לגיתם אשר מלווה את קבוצת שופרסל שנים רבות. אנו מברכים על הצטרפותה של גיתם היום למערך השיווק של ניו פארם ואני מאחל לכולנו הצלחה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסום זו הבעיה האחרונה של ניו פארם
    גל 02/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לשופרסל לפחות שנה עבודה והשקעה של עשרות מיליוני שקלים בשביל שיהיה להם משהו ראוי ביד שיוכל לחלום על תחרות מול סופרפארם. פרסום זה הדבר האחרון שצריך להטריד אותם כרגע
    סגור
  • 2.
    הרטוב פטיש אויר
    אאא 02/2018/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אאא
    סגור
  • 1.
    הרטוב פטיש
    אא 02/2018/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א
    סגור