שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים בבורודה-קפלן - תקציב 'אופרייט' שב ליהושע

ב-2016 ו-2017 התקציב עמד על כ-9 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. עיקר התקציב מופנה לרדיו והיתר לעיתונות ולדיגיטל ללא טלוויזיה בתמהיל המדיה
משה בנימין |  4
אופרייט ליס (צילום אתר החברה)
3 שנים לאחר שעבר מיהושע TBWA לבורודה-קפלן, תקציב הפרסום של אופרייט ליס חוזר על עקביו ליהושע - כך נודע לאייס.
בין משרד הפרסום לחברת הליסינג מתנהל רומן ארוך "און אנד אוף" כבר שנים רבות. תחילת ההתקשרות בין הצדדים נוצרה עם רכישת משרד הפרסום נחמני צפריר על ידי יהושע TBWA בשנת 2008. המשרד הקטן ניהל בזמנו, בין השאר, את תקציב הפרסום של חברת הליסינג ועם רכישת הבעלות עבר לידי יהושע (יחד עם תקציבי ביתילי ועוד). 
בשנת 2012 עזבה אופרייט ליס את יהושע לאחר שזה זכה בתקציב הפרסום של חברת שלמה סיקסט. עם זאת ההתקשרות עם שלמה סיקסט לא החזיקה מעמד והתקציב שב לארועטי ברמן (דאז). ב-2013 יהושע קיבל לידיו בחזרה את התקציב של אופרייט, ובמלואו, כולל פעילות מכירות הרכב של החברה שטופל עד אז ב'אקסיומה'. ב-2015 שוב נפרד הצדדים כאשר תקציב אופרייט עבר לבורודה-קפלן, עד למעבר הנוכחי. 
שנת השיא של אופרייט ב-3 השנים האחרונות נרשמה ב-2015, אז עמד התקציב על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. ב-2016 ו-2017 התקציב עמד על כ-9 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. עיקר התקציב, למעלה מ-60% מופנה לרדיו והיתר לעיתונות ולדיגיטל ללא טלוויזיה בתמהיל המדיה והסלוגן המוביל (בעיקר) את פרסומי החברה הוא "הילדים הטובים של עולם הרכב". 
בבורודה קפלן אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "שמחנו לעבוד עם אופרייט, האנשים נפלאים ואנחנו מאחלים להם הצלחה מכל הלב". תגובת יהושע לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מרגש
    עתיק 02/2018/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו זמנים שמשרדי פרסום היו מתביישים להוציא הודעה לעיתונות על תקציבים בסדר גודל כזה. אבל היום כשהתקציבים הגדולים (אם עוד יש כאלה) לא זזים אז גם תקציב של חברה קיקיונית שווה כותרת באייס. ועוד הערה - ״תגובת יהושע לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה...״ אני מציע גם לאנשי יהושע וגם לאנשי אייס להתקדם. הרי היחידים שיש להם אינטרס להוציא הודעה כזאת לאייס זה ליהושע. אז על מי אתם עובדים? אנחנו כבר לא בשנות התשעים
    סגור
  • 2.
    בורודה רשמו שנת שיא - תבדוק את ליד...
    אחד שמבין 02/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שמקשקים, בודקים
    סגור
  • 1.
    בורודה מתפוררים... איחוד עם LEAD קרוב מתמיד (ל"ת)
    ארי 02/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ארי אתה דביל (ל"ת)
    איתן 02/2018/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור