פרסום ושיווק

תקציב 'מטרופולין' עבר לחברון זלצמן: עולה בקמפיין לגיוס נהגים

חברת התחבורה הציבורית יוצאת בקמפיין ארצי לגיוס נהגים בהובלת לוי יצחק ואלי אילדיס
משה בנימין | 
מטרופולין (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין עבר מ-True למשרד הפרסום חברון זלצמן לאחר מכרז שבו התמודדו מספר משרדים. עם העברת התקציב עולה החברה בקמפיין ארצי חדש לגיוס נהגים בהשקעה של כ-2 מיליון שקל אותו יובילו כפרזנטורים השמאי לוי יצחק ואיש התקשורת אלי אילדיס
במסגרת הקמפיין מציגים יצחק ואילדיס את השכר הגבוה ביותר בענף, שמציעה מטרופולין לנהגים חדשים, שייקלטו בחברה תחת הכותרת "תנאים אליפות". זאת כחלק מהיערכות החברה להשקת אשכול פעילות חדש בקיץ. 
 
לדברי ליבנת כהן דן, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות במטרופולין "מדובר בקמפיין ייחודי, שכן לראשונה על מרקע הטלוויזיה עולה קמפיין רחב לגיוס עובדים. ענף התחבורה הציבורית סובל ממחסור גדול בנהגים, ואנו פועלים לטובת חיזוק מעמד הנהג ושיפור תנאיו, בין היתר על ידי הגדלת השכר השעתי לשכר הגבוה בענף. הסרטון נועד להציג את הבשורה החדשה שהחברה מביאה עמה לנהגים, וקוראת גם לכל מי שנמצא "בין עבודות" להצטרף לשורותינו ולהרוויח מקצוע מתגמל ומעניין לכל החיים".
 
דודי חברון, מנכ״ל-שותף, חברון זלצמן: ״אנחנו יותר משמחים לצרף את מטרופולין למשפחת המותגים שלנו. פגשנו בחברה נבחרת מנצחת והגישה הייחודית של הקמפיין, והאופן בו הוא מושק רק מוכיח זאת״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה