פרסום ושיווק

MY SOCIAL של מעיין יחבס תטפל בסושיאל של דלתא

לצד דלתא, MY SOCIAL מטפלת במותגי אופנה נוספים כגון: JACK KUBA, KEDS, אלמביקה, AMOR וענבל דרור
משה בנימין | 
MY SOCIAL. מעיין יחבס (צילום גיל חיון)
סוכנות הפרסום MY SOCIAL בבעלותו של מעיין יחבס קיבלה לידיה את תקציב הסושיאל של מותג ההלבשה התחתונה דלתא. רשת האופנה מונה כיום 180 סניפים ברחבי הארץ לצד אתר סחר אלקטרוני.
לדברי יחבס, "מותגים גדולים מבינים היום מהי החשיבות של פעילות מקצועית וחכמה ברשת החברתית, וכי עיקר העבודה - תדמיתית ומיתוגית, מתחילה שם. כולנו רגילים היום לחפש את המותגים שאנחנו אוהבים באינסטגרם ובפייסבוק, ושם אנחנו מחכים להם - משוחחים איתם, ומייצרים עבורם חוויה שתגרום להם לא רק להתעניין במותג אלא להגיע לחנות ולרכוש או ללחוץ על לינק לרכוש אונליין".
לצד דלתא, MY SOCIAL מטפלת במותגי אופנה נוספים כגון: JACK KUBA, KEDS, אלמביקה, AMOR וענבל דרור, שעבורה הם מנהלים את כל פעילות הדיגיטל בארץ ובעולם, יחד עם מותגים בוטיקיים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה