פרסום ושיווק

לאקוסט מחליפה את הקרוקודיל מהחולצה בחיות נכחדות

מותג האופנה משתף פעולה עם איגוד השימור העולמי ומייצר קולקצייה מוגבלת שעליה חיות נכחדות במחיר של 150 אירו לחולצה
משה בנימין |  2
לאקוסט (צילום יח"צ)
מותג האופנה לאקוסט מראה כיצד חולצה פשוטה, טוב לא ממש פשוטה אלא נכון יותר הפולו האייקונית שלה, יכולה להניע מהלך פרסום ייחודי שבו היא משמשת כמדיה לכל דבר. החברה החליפה את הקרוקודיל המפורסם המופיע בחזית חולצות הפולו שלה ב-10 חיות נכחדות שיופיעו על קולקציה של 10 חולצות - זאת במסגרת שיתוף פעולה עם "איגוד השימור העולמי למשאבי הטבע" המוכר בשם IUCN.
המהלך שמניע שיתוף פעולה בן 3 שנים בין מותג האופנה לאיגוד העולמי יצא לדרכו לאחרונה בליווי משרד הפרסום BETC PARIS. החברה תייצר ותשווק מהדורות מוגבלות של החולצות בהתאם לכמות הפרטים שנשארו בעולם מכל זן של החיה הנכחדת. בסך הכל יוצרו כ-1700 חולצות שעליהן דמויות החיות באותה שפה עיצובית של הקרוקודיל המוכר.
 
החולצות נמכרות במחיר של 150 אירו באתר לקוסט כאשר ההכנסות ממכירתן יועברו לאיגוד השימור העולמי עבור הצלת החיות הנכחדות.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    150יורו לחולצה? נפלו על הראש? פחחח... חולצת שוק. (ל"ת)
    מומו 04/03/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מעולה (ל"ת)
    ארז מיטל 01/03/2018 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור