שיווק ופרסום

פרסום בלאנקו יטפל בתקציב הפרסום של רשת GALITA

GALITA הוקמה בשנת 2012 על ידי גלית מלכין ובימים אלו צפויה להשיק 4 סניפים נוספים
משה בנימין |  1
אביתר סדון. בלאנקו (צילום תומר בורמד)
פרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון קיבל את תקציב הפרסום של רשת האופנה GALITA. הרשת מונה 24 סניפים בפריסה ארצית בנוסף לאתר סחר אונליין.
GALITA הוקמה בשנת 2012 על ידי גלית מלכין ובימים אלו צפויה להשיק 4 סניפים נוספים. פרזנטורית המותג כיום היא הדוגמנית הבינלאומית, קורל סימנוביץ'. על פי נתוני החברה, התקציב המוערך נאמד בכ-2.5 מיליון שקלים בשנה. פעילות הפרסום תתמקד בבניית אסטרטגיה ושפה פרסומית וניהול אתר האונליין של הרשת.
אביתר סדון, מנכ"ל ובעלים בלאנקו: "תודה לערן וגלית מלכין על האמון והבחירה במשרד, כיף גדול להיות חלק ממותג אופנה ייחודי וצומח בענף האופנה הישראלי". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופים! (ל"ת)
    אורן 03/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור