שיווק ופרסום

"הדבר הכי טוב שעשינו היה לעזוב את עולם הפרסום"

יוצרי "היהודים באים" נטלי מרכוס ואסף בייזר מתארחים בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן לשיחה על כתיבה לפרסומות ולטלוויזיה, תוכן שיווקי, שוק הטלוויזיה, הפרסום ועוד
כתבי אייס |  3
אסף בייזר ונטלי מרכוס. EARCATCHER (צילום אייס/ רפי דלויה)
פודקאסט הפרסום של מירן פחמן EARCATCHER מארח השבוע את יוצרי תכנית המערכונים "היהודים באים" נטלי מרקוס ואסף בייזר. שניהם החלו את דרכם בענף הפרסום בתפקידי קופי (יהושע TBWA ובאומן בר ריבנאי) ומשם עברו לעולם הכתיבה לטלוויזיה לפני יותר מ-10 שנים.
על הפרישה מענף הפרסום והשינוי בקריירה אומרת מרכוס: ""זה הדבר הכי טוב שעשינו...אם אנחנו ממליצים? יש כל כך הרבה אספקטים לבחירה הזאת שקשורים למי אתה כבנאדם. אני מכירה אנשים שהמערכת טובה להם ומפרה אותם. להיות תסריטאי זה מקצוע מאוד בודד ולא יציב וצריך את הבטן בשביל זה".
 
על ההבדלים בין שני סוגי היצירה הם אומרים: "בכתיבה אין לקוח, במובן הקלאסי של זה והדבר היחיד הוא היצירה. הזכיין או הערוץ מאוד שונה מלקוח כי הוא מאוד מבין תוכן...כל מי שאתה פוגש בהליך הוא איש מקצוע - לא מדובר באנשים שתוכן זה דבר שזר להם".
על שילוב תוכן שיווקי אומר בייזר: "מבחינתי העובדה שאני בא מהעולם הזה הרתיעה אותי בהתחלה, כי זה קצת הרגיש לי כמו להיות הדבר הלא נכון, אבל היום התפיסה שלי היא אחרת, אם זה מה שמזיז את העולם הזה ומישהו נותן לי כמה מיליונים כדי לעשות סדרה. מה שכן מעולם לא הכנסתי לתסריט שלי שורת תוכן שיווקי כלשהו".
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רואים שהיא לא הייתה הרבה זמן במשרדים..
    אוי נו 03/2018/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי המצב היום הוא הוא שיש גם לקוחות שכבר הפכו לחכמים ומבינים יותר מהמשרדים. עקומת הלמידה של הלקוח בעולם דיגיטלי היא גבוהה יותר מעקומת הלמידה של הקריאטיב הממוצע שעוד בוכה כי פסלו לו מודעה בינונית שגם ככה אף אחד לא רואה. או בקיצור - תתעוררו פרסומאים (אלו שעוד לא ברחו) השנה היא לא 2005
    סגור
  • 1.
    התמונה מהסבנטיז? (ל"ת)
    יקי 03/2018/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • :-)
    שי 03/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי
    סגור