שיווק ופרסום
ברוך הבא לישראל: באומן "זייפו" את ספוטיפיי - למטרה טובה
קמפיין חדש של משרד הפרסום עבור עמותת "בקול" לכבדי שמיעה ומתחרשים עושה "האקינג" לפלטפורמה החדשה, בזמן אמת. דומיין שדומה מאוד לזה של ספוטיפיי מחכה לגולשים ובו הודעה עבור עמותת "בקול"
עוד לא עברו 72 שעות מיום כניסתה של ספוטיפיי לישראל וכבר משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מנצל את המומנטום של ההשקה המדוברת לטובת קמפיין שמזייף את אתר הסטרימינג - עבור מטרה טובה.
קמפיין חדש של משרד הפרסום עבור עמותת "בקול" לכבדי שמיעה ומתחרשים עושה "האקינג" לפלטפורמה החדשה, בזמן אמת. מתוך ההבנה שבזמן ההשקה עשרות אלפי גולשים יחפשו ברשת פרטים אחר השירות החדש, באומן בר ריבנאי קנו את הדומיין spotify.org.il שדומה לדומיין המקורי של השירות בישראל: spotify.com/il. זאת, לצד רכישה של מודעות חיפוש מקודמות בגוגל שמפנות לאתר "המזויף". כך הם הובילו את הגולשים לאתר המדומה שבו חיכה להם מסר שמזהיר מפני הסכנות שבהאזנה למוסיקה בעוצמה גבוהה מדי.
משם הוזמנו הגולשים לעבור לאתר בקול לטובת תרומה לארגון וקבלת פרטים נוספים, או לעבור אוטומטית תוך 30 שניות לאתר המקורי של ענקית המוזיקה, אותו חיפשו.
קרדיטים
מנכ"ל: יוסי לובטון
מנהל קריאייטיב ראשי: עידן רגב
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
מנהל קראיטיב טכנולוגיה: רוי זוארץ
ארט: שני סופר, איתמר פרדני
קופי: רן אבן, עומרי צידון
סמנכ"ל לקוחות: בן מוסקל
ניהול לקוח: שירן רחמים
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.האתר המזוייףאסף דיבונו 03/2018/15הגב לתגובה זו1 0שלום רב. תודה רבה לך ממשסגור