שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' עובר ל-M&C Saatchi
תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' נאמד בכ-6 מיליון שקלים וכולל גם פעילות מחוץ לתחומי ישראל. M&C Saatchi ינהל גם את כלל פעילות הדיגיטל והתוכן של החברה במשותף עם חברת המדיה Ocean
משרד הפרסום M&C Saatchi בבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן נבחר לנהל את תקציב הפרסום של רונית רפאל - מותג האסתטיקה הטיפולית והאנטי אייגי'ינג. הבחירה במשרד התקבלה לאחר מספר פגישות עם משרדים וחבורת מדיה בשוק וללא מכרז. תקציב יחסי הציבור של החברה ימשיך להיות מטופל בשלמור תקשורת, המלווה את החברה מזה כ-20 שנה.
תקציב הפרסום של 'רונית רפאל' נאמד בכ-6 מיליון שקלים וכולל גם פעילות מחוץ לתחומי ישראל. משרד הפרסום יטפל גם בפעילות הפרסום הבינלאומית של החברה השוויצרית L. RAPHAEL GENEVE, שבבעלות רפאל. M&C Saatchi ינהל גם את כלל פעילות הדיגיטל והתוכן של החברה במשותף עם חברת המדיה Ocean.
חברת "רונית רפאל - מדע היופי" (בשמה המלא) הוקמה לפני כ-30 שנה כשעיקר פעילותה מתמקד בפתרונות אנטי אייג'ינג, קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית מתקדמת. החברה מפעילה כיום 9 מרכזי טיפול בישראל. בשנת 2004 השיקה רפאל את החברה השוויצרית L. RAPHAEL GENEVE המפעילה כיום מרכזי טיפול ויופי בג'נבה ובניו יורק וכן מתקני ספא וטיפולים במלון מרטינז בקאן, במלון ארבע העונות בניו יורק, במלון מונטאז' בבוורלי הילס ועוד.
לאורך השנים ליוו את 'רונית רפאל' פרזנטוריות מוכרות כגון דליה מזור, רובי פורת שובל, סנדרה שדה, ריקי גל, מילי אביטל ועוד. לאחרונה נבחרה אשת התקשורת והדוגמנית גלית גוטמן לשמש כפרזנטורית של הקבוצה.
רונית רפאל: "תחום האסתטיקה הטיפולית צומח במהירות, כשנשים וגברים מכל קבוצות גיל מוכנים להשקיע יותר מאמץ ומשאבים, כדי ליהנות מטיפולים מקצועיים ואמינים, להיראות במיטבם ולדחות ככל שניתן התערבות כירורגית. אני מאמינה ששותפינו החדשים במשרד הפרסום M&C Saatchi יסייעו לנו לשמור על ערכי המותג ובידולו ויעניקו לחברה רוח חדשנית באופן שבו היא מנהלת את הדיאלוג עם ציבור הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים".
אלון הוכדורף, בעלים משותף ומנכ"ל M&C Saatchi: "אנו שמחים וגאים על הבחירה בנו כשותפים לדרך לקבוצת "רונית רפאל", מותג הנושא שנים רבות ערכים של מובילות ואיכות. יחד עם חברת המדיה Ocean ועמיתינו בקבוצת M&C Saatchi בעולם, אנו נסייע לחברה לצמוח ולממש את יעדיה העסקיים השאפתניים".
צור גולן, בעלים משותף ומנהל קריאטיב M&C Saatchi: "אנו מודים לרונית ולכל הצוות על הבחירה בנו, אנו מאמינים שהפתרון ההוליסטי הכולל שהצגנו המבוסס על: אסטרטגיה, קריאטיב ויישום שלהם בדיגיטל, בסושיאל ובכל אמצעי המדיה יהווה שלב נוסף בסיפור המותג המיוחד של רונית רפאל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אפשר להחליף תמונה ? (ל"ת)אושר 03/2018/19הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.אפשר לקבל תגובה מדני אליקים?גלעד 03/2018/18הגב לתגובה זו2 0הרי הם היו של דחף.סגור
-
דני דני ילד רע (ל"ת)אור 03/2018/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.תותחים כל הכבוד. (ל"ת)ישי 03/2018/18הגב לתגובה זו2 2סגור
-
2.מה נסגר עם היח"צ העצמי המופרז של המשרד הזה?!תהילה 03/2018/18הגב לתגובה זו4 3כל פלוץ = ידיעה! יאללה, תרגיעו... רק מוציא אתכם היסטריים. ולא ברור איך אייס משתפים עם זה פעולה...סגור
-
מקנאה?חברה של תהילה 03/2018/19הגב לתגובה זו0 2איפה הפירגון של החברים במשרדי הפרסום השכנים?סגור
-
מהפירורים שנישארו לדני אליקים - אפשר לעשות רק קצת יח"צמשרד של פלוצים 03/2018/18הגב לתגובה זו6 1רונית רפאל 6 מיליון קמטים לא שקליםסגור
-
1.כל הכבוד!ענת לביא 03/2018/18הגב לתגובה זו2 5חבורה של מצליחנים מגיע להםסגור