שיווק ופרסום

סוכנות HAPPPY חוגגת שנתיים עם תקציבים חדשים

משה בנימין | 
HAPPPY. רפי טל וכרמל אבוזלף (צילום יח"צ)
סוכנות הפרסום HAPPPY בבעלותם של השותפים רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף חוגגת שנתיים להיווסדה ומציינת זאת עם תקציבים חדשים.
לפני שבועיים זכתה הסוכנות במכרז על המיתוג והשפה התקשורתית של עיריית "ראשון לציון" בקמפיין המרכזי לחגיגות ה-70 לדגל. בנוסף קיבל המשרד את תקציב "המוזיאון לאמנות האסלם", מוזיאון לאמנות עכשויית הממוקם בירושלים ומכיל 3 חללים מרכזיים: כמו כן, קיבל המשרד גם את תקציב רשת "משקאות הטורקי", רשת סניפים המתמחה במוצרי אלכוהול ויינות בוטיק.
בין לקוחות HAPPPY במגוון פרויקטים נמנים בנק הפועלים, גוגל ישראל, עירית ראשון לציון, עירית ת"א, רשת פלאפל בריבוע, קבוצת R2M, הפילהרמונית הישראלית, קבוצת ההשמה אורטל ולעבודה ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה