שיווק ופרסום

לאחר 4 שנים עם ראובני פרידן: תקציב קופ"ח לאומית במכרז

בין הקופות שוררת תחרות עזה על גיוס חברים, ותקופת השיא בפרסום מתרכזת במועדי העברות החברים מקופה לקופה בנקודות זמן המיועדות לכך
משה בנימין |  2
לאומית (צילום Bizportal)
4 שנים לאחר המכרז האחרון שבו זכה משרד הפרסום ראובני פרידן, תקציב הפרסום של קופת חולים לאומית ייצא למכרז בקרוב. ההתקשרות עם ראובני פרידן שהיתה במקור, על פי סעיפי החוזה ל-3 שנים, הוארכה בשנה.
היקף תקציבי הפרסום של קופות החולים מבוסס על מספר החברים בהן, כך שלפי מפתח זה, תקציב הפרסום של קופת חולים כללית הוא הגדול מכולם. בתקציב קופת חולים מאוחדת מטפל באומן בר ריבנאי, בתקציב קופ"ח מכבי מטפל יהושע TBWA ואילו בתקציב הגדול מכולם, של הכללית, מטפל גליקמן שמיר סמסונוב שטיפל בעבר בלאומית וקיבל את הכללית לידיו לאחר סגירת משרד פובליסיס מקבוצת פובליסיס ישראל שעליו נמנה גם גליקמן.
בין הקופות שוררת תחרות עזה על גיוס חברים, ותקופת השיא בפרסום מתרכזת במועדי העברות החברים מקופה לקופה בנקודות זמן המיועדות לכך במשך השנה. את הקמפיין של לאומית מובילה מזה שנים דמות החסידה, עליה שמר ראובני פרידן, שנולדה עוד בתקופה שבה גליקמן שמיר סמסונוב החזיק בתקציב לאומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוהבת את הכתבות שלכם
    אפרת אור 03/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסיון נסיון נסיון
    סגור
  • 1.
    אוהבת את הכתבות שלכם
    אפרת 03/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבת את הכתבות שלכם
    סגור