שיווק ופרסום

אופיר שמידק מצטרף ל-ADIO: ינהל את הפרסום בספוטיפיי

ADIO, שתנהל את הפעילות המסחרית של ספוטיפיי בישראל מול המפרסמים מצרפת אליה את איש המדיה, לשעבר משנה למנכ"ל בחברת רכש המדיה קאראט
משה בנימין | 
אופיר שמידק (צילום יח"צ)
חברת ADIO שמונתה למשווקת הרשמית של Spotify בישראל, ובמסגרת זו תמכור בשמה חבילות פרסום בפורמטים שונים, גייסה לשורותיה את איש המדיה אופיר שמידק.
שמידק, לשעבר משנה למנכ"ל בחברת רכש המדיה קאראט מדיה ירכז תחתיו, במסגרת תפקידו, את ניהול הפעילות המסחרית של ענקית שירותי המוזיקה. בשנים האחרונות שמידק פעל באופן עצמאי כיזם בתחום האסטרטגיה והמדיה. לדבריו, "הניסיון מלמד שפלטפורמות מדיה בכלל, ופלטפורמות דיגיטליות בפרט עושות ימים כלילות לפצח את האתגר המרכזי של המפרסמים - לזהות את קהל היעד ברמת הלקוח הפוטנציאלי ובאפיון מדויק ואישי וזה בדיוק מה ש-Spotify מאפשרת".
עוד מוסיף שמידק, כי "הפרסום ב-Spotify בארץ ישים דגש על קידום מותגי ומהלכי פרסום איכותיים היודעים להגיע לקהלים חדשים דוגמת המילניאלס (millennials) ובשילוב טכנולוגיות מבוססות דמוגרפיה, התנהגות האזנה לפי מצבי רוח. מסע לקוח המשלב אודיו, וידאו, דיספליי ותוכן המאפשר למותגים לספר את הסיפור שלהם לקהל הנכון בהקשר הנכון".
דרור גנות מנכ"ל ADIO: "שירות המוזיקה Spotify פותח עידן חדש בפני המפרסמים. עבור המפרסמים והמותגים בארץ מדובר בחיבור לסביבת תוכן איכותית וחוויית פרסום חוצת פלטפורמות. אופיר מצטרף אלינו לצוות המסחרי של ADIO הכולל את שרון צאן ולימור יעיש. בימים אלו אנו מקיימים Roadshow להצגת יכולות הפלטפורמה וסגירת קמפיינים עם המותגים המובילים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה