פרסום ושיווק

לאחר רכישת רשת סליו - תקציב הפרסום לברוקנר יער לוי

זיכיון השיווק של החברה הצרפתית שנקלעה להקפאת הליכים בסוף 2017, עבר ממשפחת פישמן לבעלי זיפ, זאב אהרונסון. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין | 
רשת האופנה סליו (צילום גטי אימג'ס)
תקציב הפרסום של רשת האופנה סליו הצרפתית שנרכשה לאחרונה על ידי רשת זיפ בבעלות זאב אהרונסון עובר לברוקנר יער לוי. ברבעון האחרון של שנת 2017, רשת סליו שהזכיון לשיווקה בישראל הוחזק על ידי משפחת פישמן, הרגישה על בשרה את המשבר החריף בשוק האופנה הישראלי והגיעה עד להקפאת הליכים.  
החברה שהושקה בישראל בשנת 2000 היא בבעלות צרפתית שממנה גם רכש אהרונסון את הזיכיון להמשך הפעלת המותג בישראל. בנובמבר 2017 הושת כנגד החברה צו הקפאת הליכים על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב לאחר שצברה חובות של כ-50 מיליון שקלים. הרשת מונה כיום 26 סניפים לאחר סגירה של סניף שפעל בראשון לציון ומעסיקה מעל ל-200 עובדים. 
תקציב הפרסום של סליו, שגם בשנותיה המוצלחות יותר לא הייתה ידועה כמפרסמת בולטת טופל על ידי מנצ' בשנת 2017. מנגד תקציב זיפ שרכשה את סליו מטופל על ידי ענבר מרחב G, אך על פי הוראת הצרפתים, הזכיין החדש אהרונסון נדרש לפצל בין המשרדים כך שהאפשרות לתת לענבר מרחב לטפל גם בסליו ירדה מהפרק. נציגי החברה הצרפתים אף נפגשו עם אנשי ברוקנר יער לוי בטרם אישרו אותו כמשרד שיטפל בתקציב, שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים.  
בברוקנר יער לוי אישרו את הפרטים לאייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה