פרסום ושיווק

היינקן חוטפת בטוויטר בארה"ב: "פרסומת גזענית ונוראית"

הראפר צ'אנס פרסם בטוויטר ציוץ ל-7 מיליון העוקבים שלו נגד הפרסומת החדשה של הייניקן שנחמת בסלוגן "לפעמים בהיר זה טוב יותר"
משה בנימין | 
הייניקן. פרסומת גזענית? (צילום יח"צ/ צילום מסך)
"לפעמים עדיף בירה בהירה יותר" כך נחתמת הפרסומת של הייניקן, אותה הגדיר הראפר Chance The Rapper כ"נורא גזענית" בציוץ טוויטר ל-7 מיליון העוקבים שלו שפרסם אתמול. הציוץ שהפך במהרה לשיחת היום נענה במהרה על ידי הייניקן שהגיבה לדברים במטרה להפחית את הלהבות בטרם ייצא משליטה.
 
לדברי הראפר האמריקאי משיקגו, חברות מסוימות מעלות בכוונה פרסומות גזעניות כדי לקבל חשיפה גבוהה יותר. בציוץ נוסף אמר הראפר כי הוא לא קורא להחרמת המותג אלא מציין את העובדה שאירועים כאלו חוזרים ונשנים בתדירות גבוהה ונראה כי מותגים עושים זאת כדי לפתות צרכנים וגולשים בטוויטר. "לא רציתי לכתוב על זה אבל איך אפשר שלא" הוא הוסיף.
 
בפרסומת נראית מסיבת גג קיצית שבה הברמן התזזיתי מזהה בחורה בהירה בקצה הבר ומשגר אליה בירה קרה שמחליקה בדרך ארוכה עד שהיא מגיעה לידיה. בדרך היא חוצה צעירה שחורה ונגן בלוז שחור המנגן על הבמה. הסיומת עם הסלוגן Sometimes Lighter Is Better. המילה Light במקרה הזה היא בעלת משמעות כפולה, כך לכאורה זה נראה, כאשר ניתן לפרש אותה כ"בהירה" או "קלה" - 99 קלוריות בלבד כפי שהפרסומת מצהירה.
מותג הבירה הגיב לציוץ באופן אחראי למדי כשאמר: "במשך עשורים, הייניקן ייצרה פרסומות בעלות ייצוג מגוון שמראות שיש יותר ממה שמחבר ביננו לעומת מה שמפריד ביננו. בעוד שאנו חושבים שהפרסומת מתייחסת לקלילות של הבירה, פספסנו את העניין שצוין. אנחנו לוקחים את הביקורת לתשומת ליבנו וניעזר בה לקמפיינים העתידיים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה