שיווק ופרסום

"הגענו למצב שבו אתרי התוכן בארץ ובעולם ירדו על הברכיים"

מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER: "מאז כניסת ארטימדיה לשוק הישראלי, יותר מהכפלנו את הנתח בוידאו דיגיטל של הפאבלישרים הישראליים"
כתבי אייס | 
גל תורג'מן. ארטימדיה (צילום יח"צ)
גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה, חברת הגשת הפרסום הפרוגרמטי המנהלת את זמן האוויר בפרסום וידאו באתרי התוכן הגדולים בישראל, הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן.
תורג'מן שמחזיק באג'נדת אנטי גוגל ופייסבוק ידועה מדבר עם פחמן על הדואופול שהשתלט על הפרסום הדיגיטלי בעולם, הקמת ארטימדיה כ"צורך אמיתי של השוק" לדבריו, ההתנהלות מול משרדי הפרסום וחברות המדיה ועוד. "הגענו למצב שבו אתרי התוכן בארץ ובעולם ירדו על הברכיים" אומר תורג'מן כשהוא מסביר את מצבם בעוגת הפרסום הדיגיטלית. הם מרגישים שהם "הכניסו משהו הביתה אבל בטווח הארוך הוא הורס אותנו מבפנים. הם הולכים ונשחקים וגם המפרסמים אומרים שמבחינתם זה יוטיוב ופייסבוק".
על הפער מול הדואופול אומר תורג'מן: "אני יכול להגיד לך שמאז כניסת ארטימדיה לשוק הישראלי לפני כ-3 שנים, אנחנו יותר מהכפלנו את הנתח בוידאו דיגיטל של הפאבלישרים הישראליים לעומת הגופים הבינלאומיים - זה היה עוד בטרם פייסבוק הציעה וידאו".
 
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז"ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה