שיווק ופרסום

מפרסום לטק: דנה בלום סרטורי עברה מאוגילבי ברלין ל-Babbel

Babbel היא אפליקציית לימוד שפות שנוסדה ב-2007 ונמצאת בשימוש פעיל של כמיליון משתמשים
משה בנימין |  1
דנה בלום סרטורי (צילום יח"צ)
דנה בלום סרטורי, לשעבר במקאן תל אביב ובשנים האחרונות אשת קריאייטיב בצ'כיה וגרמניה ממשיכה ליעד הבא - חברת Babbel - אפליקציה דיגיטלית ללימוד שפות שמושבה בברלין, בה תשמש כמנהלת קריאייטיב. 
בשנת 2014 העתיקה בלום סרטורי את חייה לצ'כיה עם מינויה למנהלת יחידת הדיגיטל של OgilvyOne. שנה וחצי לאחר מכן עברה לברלין, גרמניה, שם מונתה למנהלת הקריאייטיב של OgilvyOne ברלין
Babbel היא אפליקציית לימוד שפות שנוסדה ב-2007 ונמצאת בשימוש פעיל של כמיליון משתמשים. בסוף 2016 יצאה החברה בקמפיין מיתוג גלובלי שמטרתו למצב את החברה כמובילה בתחומה בשוק הגלובלי תוך הצגת יתרונותיה. ב-2017 יצא לדרכו מהלך Speak like the Patron של נטפליקס ו-Babbel לקראת השקת העונה השנייה של נרקוס (Narcos) שזכה לכותרות מסביב לעולם ושלל פרסים. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכשרת, מבריקה, מוצלחת
    מעריצה 04/2018/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה רבה. הרוויחו, הגרמנים.
    סגור