שיווק ופרסום

אחרי 20 שנה: מנכ"לית 'אפיקים' אביטל מזרחי-יזדי פורשת

את מזרחי-יזדי תחליף ליזה יופה, שהייתה בעבר סמנכ"לית לקוחות במשרד הפרסום ראובני פרידן. מזרחי-יזדי לעובדים: "כל אחד מכם היה שותפי לדרך ולחזון"
משה בנימין |  3
אפיקים (צילום יח"צ)
לאחר 2 עשורים במשרד הפרסום המגזרי אפיקים בבעלותו של יגאל רווח, מנכ"לית המשרד אביטל מזרחי-יזדי הודיעה על פרישתה - כך נודע לאייס. את מזרחי-יזדי תחליף ליזה יופה.
במייל ששלחה לעובדי המשרד והגיע לידי אייס, כתבה מזרחי-יזדי: "מאז ימי בראשית של אפיקים ושלי גם יחד, עברנו כברת דרך ארוכה מאד מלאת מעש ומעוף. כל אחד מכם היה שותפי לדרך ולחזון. דרך מאתגרת, יוצרת, מלאת עשייה וסיפוק. דרך, שעל אף הכל, יש בה גם המון נשמה. דרך שזכיתי להלך בה לא פעם כגשר בין עולמות וחיבור בין בני אדם באשר הם".
"בנימה אישית אומר כי כאשר התחלתי את דרכי, היה ענף השיווק והפרסום החרדי בחיתוליו", כתבה. "זכיתי וב-3 השנים האחרונות, מליוני תודות לה', חזרתי לעולם החיתולים, כאמא למאיר ולהלל".
לדבריה, "מאחלת  לאפיקים - ליגאל רווח, יו"ר הקבוצה, ממייסדי ומובילי עולם הפרסום החרדי ולמנכ"לית הנכנסת - ליזה יופה,  וכמובן - לכל אחד ואחת מכם, הצלחה ושמחה בכל מעשה ידיכם, אהבה וסיפוק ומעל הכל - ברכת ה'".
יופה המחליפה, שימשה בעברה כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום ראובני פרידן וכן כמשנה למנכ"ל במשרד הפרסום דרורי שלומי. משרד הפרסום אפיקים הוא ממובילי הפרסום במגזר החרדי מזה שנים רבות. בין לקוחותיו נמנים קופת חולים כללית, מפעל הפיס, בזק, אסם ועוד. 
אביטל מזרחי-יזדי סירבה להגיב. יגאל רווח לא הגיב לדברים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם ככה נראית הקבלה של משרד הפרסום איך נראה הקריאטיב שלה (ל"ת)
    אמאהלה 04/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    "דע מאין באת ולאן אתה הולך..." (ל"ת)
    אלמוני 04/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לוזה זו ליזי גרושתו?
    שאלה 04/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא נשוי לאדמקר.?
    סגור