פרסום ושיווק

מכינים את הקרקע לחומת התשלום: צפו בפרסומות של המרקר

2 סרטונים של מנצ' יניעו את הקמפיין התדמיתי שיעלה הערב בערוץ עשר, שאמור להכשיר את הלבבות לקראת המעבר לתשלום עבור תכני הדיגיטל של TheMarker
אלכסנדר כץ |  7
קמפיין TheMarker החדש (צילום מסך)
הערב (יום א') יעלה קמפיין תדמיתי של TheMarker בערוץ עשר, לקראת המעבר לחומת תשלום בשבועות הקרובים. על הקמפיין חתום משרד הפרסום מנצ', והוא כולל בשלב זה 2 סרטונים תחת הססמה "עובדים רק בשבילך".
בשלב הבא יעלה גם קמפיין מכירתי, כאשר בקבוצה יהיו סגורים סופית על מחיר דמי המנוי, וישיקו את מהלך חומת התשלום, עליו פורסם מוקדם יותר גם באייס.

 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אני מוכן לשלם ברגע שיחסלו תוכן ממומן ואינטרסים פוליטיים (ל"ת)
    תשלום עבור סחורה נטו 24/04/2018 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    יחסית אתר טוב
    דנית 23/04/2018 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אך לשלם על אתר שרוב הכתבות בו נגועות בסוציאליזם רדיקלי.... בימים שגיא רולניק היה עורך דה מרקר והוא נלחם נגד הוועדים החזקים זה בהחלט היה שווה. אך מאז שרומלניק חטף סתירה משוקן כבר אין טעם אא"כ יעלו את הרמה וישימו את הפוליטיקה בצד....
    סגור
  • 4.
    טוב
    מרגלית 23/04/2018 11:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב... אחלה פרסומות
    סגור
  • 3.
    מצחיק (ל"ת)
    זה לא 23/04/2018 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מרשים
    ניר 22/04/2018 19:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להעלות כזה דבר?
    סגור
  • 1.
    אויש זה מעולה (ל"ת)
    לימור 22/04/2018 18:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • נו? אז נירשמים לימור? (ל"ת)
    שוקן 23/04/2018 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור