שיווק ופרסום

בלינק יפסיק לטפל בסושיאל של 9 מיליון וביטוח ישיר

לאחר 8 שנים הקשר בין הצדדים יופסק. על סיום ההתקשרות בין הצדדים החליטו בבלינק מסיבות של משאבי כח אדם שהופנו לטיפול בתקציבים אלו
משה בנימין |  1
שגיא חמץ (צילום עידו איז'ק)
תקציבי הסושיאל של 9 מיליון וביטוח ישיר - מותגי הביטוח של חברת איי.די.איי (שברשותה גם מימון ישיר וישיר בית השקעות) צפויים לסיים את דרכם בסוכנות הסושיאל בלינק של שגיא חמץ - כך נודע לאייס. על סיום ההתקשרות בין הצדדים החליטו בבלינק מסיבות של משאבי כח אדם שהופנו לטיפול בתקציבים אלו. 
בלינק, מחברות הסושיאל הגדולות בישראל מעסיקה כ-40 עובדים בנוסף לפרילנסרים לפי  המשימות המשתנות בגזרת התוכן. החברה טיפלה בסושיאל של 2 חברות הביטוח ב-8 השנים האחרונות בפעילות שכללה תוכן לצד שירות לקוחות, תחום שמטבע הדברים מרכז סביבו פעילות רבה כשמדובר בחברה שנותנת שירות למאות אלפי לקוחות.
בשבועות האחרונים החלו נציגי 9 מיליון וביטוח ישיר לפנות לחברות סושיאל ודיגיטל בשוק במטרה להעביר את הטיפול לחברה חדשה. מאז שהחלה ההתקשרות עם בלינק לפני 8 שנים, זרמו מים רבים בשוק הסושיאל-דיגיטל בישראל ונוספו אליו חברות רבות. עם זאת, העובדה שחלקו של שירות הלקוחות בטיפול בתקציב הוא בעל משקל רב, מחייבת חברה בעלת היקף כח אדם וניסיון מתאים. 
יוזכר כי, לפני 8 חודשים רכשה HAVAS העולמית את השליטה בבלינק, באחת מעסקאות האקזיט הבודדות של ענף הפרסום בשנים האחרונות. מניות השליטה עברו לרשת הפרסום הצרפתית הבינלאומית ואילו המייסד חמץ נשאר לשמש כמנכ"ל ושותף. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהו? מכרת את החברה ואפשר להתחיל לפטר לקוחות?... (ל"ת)
    משה משה 04/2018/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור