שיווק ופרסום

בנק הפועלים עם זכייה כפולה במצעד הפרסומות של יוטיוב

בנק הפועלים זכה במקום הראשון במדד חודש מארס עם הקמפיין למרכז לצמיחה פיננסית של גיתם BBDO, ובמקום השני עם קמפיין ביט של אדלר חומסקי
כתבי אייס | 
מנהל מטה שיווק בנק הפועלים אסף אזולאי עם ליאור נוי, מנהל פעילות שוק מקומי בגוגל (צילום יח"צ)
בנק הפועלים זכה במקום הראשון והשני במדד הפרסומות של יוטיוב לחודש מארס השנה. זו הפעם הראשונה בה זוכה מותג יחיד – בנק הפועלים ב-2 המקומות הראשונים עם 2 קמפיינים שונים.
במקום הראשון ממוקם כאמור המותג בנק הפועלים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הבנק השיק את המרכז לצמיחה פיננסית, עם פרסומת קריאטיבית לסיטואציות פיננסיות מורכבות מהחיים שחווים הישראלים בכל צומת בחיים החל מהילדות ועד הבגרות והמחשת חשיבות רכישת ידע פיננסי, תוך שימוש בסיטואציות שכל ישראלי יכול להזדהות עימן.
במקום השני פרסומת נוספת של הבנק באמצעות משרד אדלר חומסקי לאיסוף כסף בקבוצות באפליקציית ביט bit בכיכובו של טל מוסרי, בסדרת סרטונים העושות שימוש בסיפור עזיבתו מערוץ הילדים וכינוי "הבוגד" שדבר בו מאז.
אגב, במקום השלישי זכה שוקולד ספלנדיד של שטראוס עלית, הפרסומת של מותג הקוסמטיקה החדש של סופר-פארם MILLUCA כבשה את המקום הרביעי, ואת החמישייה הראשונה סגרה הפרסומת של ויזה כאל.
מנהל מטה שיווק בנק הפועלים אסף אזולאי הודה למשרדי הפרסום ולצוות גוגל ישראל על השותפות עם הבנק, "ובעיקר תודה לגולשים, ללקוחות וכלל הישראלים על האמון, ועל שמוכיחים שיש עניין רב בנושאים של התנהלות פיננסית יום-יומית, ורצון שבנק הפועלים ימשיך להוביל נושאים אלו. נמשיך להנגיש את המידע בכלים חדשניים ובתוכן מעניין".
ליאור נוי, מנהל פעילות שוק מקומי בגוגל: "75% מהישראלים נעזרים ביוטיוב בכדי ללמוד בעצמם דברים חדשים. בבנק הפועלים הוכיחו כי החיבור בין הגולשים המתעניינים בתוכן איכותי ומלמד ופרסומות שמייצרות ערך לצופה מצליח בכל פעם מחדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה