שיווק ופרסום
הישראלים שישפטו בקאן ליונס: רן בר-און, שני גרשי וקירה רדינסקי
בר-און ישפוט בקטגוריית המדיה, גרשי ישפוט בקטגוריית brand experience ורדינסקי תשפוט בקטגוריית creative data
נציגת המדיה של פסטיבל קאן ליונס בישראל, קבוצת שוקן, בחרה את הנציגים הישראליים שישפטו השנה בפסטיבל הפרסום הגדול בעולם: רן בר-און מנכ"ל מדיה-קום חברת המדיה של קבוצת אדלר חומסקי, שני גרשי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO ומקאן ואלי וקירה רדינסקי המדענית הראשית של eBay ישראל.
שמותיהם של השלושה, יחד עם שמות נוספים מענף הפרסום, הועברו לשוקן על ידי איגוד הפרסום וזה בחר מתוך רשימת המומלצים. בר-און ישפוט בקטגוריית המדיה שהפכה בשנים האחרונות למועדפת על ידי המשרדים מישראל; גרשי ישפוט בקטגוריית brand experience ורדינסקי שאינה פרסומאית ומגיעה עם רקע במדעי המחשב ודאטה תשפוט בקטגוריית creative data.
השנה צפויה להירשם כאחת השנים בעלות מספר ההגשות הנמוך ביותר מצד משרדי הפרסום הישראליים. אחת הסיבות המרכזיות היא ההחלטה של יו"ר פובליסיס העולמית שלא לאפשר לאף אחת מנציגויות פובליסיס מסביב לעולם להגיש עבודות במהלך התייעלות שנועד להפנות משאבים כספיים לפיתוח מערכת Marcel הבינלאומית של הרשת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה רן בראון יודע?אחת שמכירה 04/2018/30הגב לתגובה זו0 7רן בראון?! אם לא היה הכלבלב של חומסקי לא היה יושב בכיסה הזה בחיים! הוא לא מבין במדיה והארץ שמתיימרים לא להיות פוליטיים בחרו נטו בחירה פוליטיתסגור
-
אחת שמכירה אבל לא כל כך יודעת עבריתאחד שלא מכיר אף אחד 05/2018/01הגב לתגובה זו2 1קודם כל כותבים כסא ולא כיסה. דבר שני - מה הקשר לפוליטיקה? אם אני מבין אותך היחידים שצריכים לשפוט בתחרויות האלו הם אנשי קריאטיב...סגור