שיווק ופרסום

לכבוד יום ירושלים: המותג שגרם לצנחנים מהכותל לצנוח יחד שוב

עם הקריאייטיב הנכון גם יום ירושלים שבדרך כלל לא משמש כזרז למהלכי פרסום הופך לסיבה למסיבה
משה בנימין | 
FlyBox (צילום יח"צ)
בדרך כלל, יום ירושלים לא משמש כמנוף למותגים מסחריים עבור קמפיינים ברמה הארצית. אולי זה משהו שקשור ב"ירושלמיות" שלו, בכך שהוא לא סקסי במידה הרצויה או שהוא לא מספיק "מרים להנחתה".
השנה מותג הריחוף באוויר באולמות סגורים - FlyBox מצא את הקריאייטיב הנכון עם איחוד יצירתי בין שלושת הצנחנים המפורסמים מהכותל ולפתע יום ירושלים הוא כן סיבה למסיבה. באמצעות משרד הפרסום Hooligans יצאה FlyBox במהלך שצולם לסרטון ורץ כבר בפייסבוק שבמסגרתו הצנחנים המפורסמים בתולדות המדינה חברו יחד ויצאו לנסות את מנהרת הרוח. 
בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה שהר לוינשטיין, מנהלת הקריאייטיב ושותפה ב-Hooligans: "פלייבוקס FlyBox זו מנהרת הרוח הראשונה בארץ, שלמעשה הביאה לישראל את ה-Indoor Skydiving. לכבוד יום ירושלים ה-51 (שזה היום, בטח ידעתם), החלטנו לעשות ביחד משהו גדול ומרגש: לאפשר לשלושת הצנחנים מהתמונה המיתולוגית בכותל – "לצנוח" יחד שוב. כפיים לצוות קריאייטיב מבריק וללקוח שהכי כיף לעוף איתו. ליטרלי".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה