שיווק ופרסום
צדיק, יש לך דקה לקריאייטיב? אייס ונור בתחרות פרסום חדשה
עוסקים בפרסום או לומדים קריאייטיב? הנה תחרות בדיוק בשבילכם: אמצו עמותה למען הקהילה, צרו עבורה קמפיין שילוט מפתיע, עשו חסד ואולי תזכו בפרס
חברת פרסום החוצות נור ואתר התקשורת ICE מכריזים על תחרות "תרמנו במשרד" בין משרדי הפרסום בישראל ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב. במסגרת התחרות, המתמודדים ייצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה היא ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.
המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, יש לקבל את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.
ועדה מיוחדת שתורכב לטובת הפרויקט על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור ואיש פרסום אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, תדרג בשלב הראשון את העבודות ותסנן אותן ל-10 עבודות שיעלו לשלב הבא, בו יוצגו לגולשים. סך קולות הגולשים יעמוד על 50%, ואילו הוועדה המיוחדת – 50% הנותרים. בשכלול סך הקולות ייבחרו הזוכים ב-3 המקומות הראשונים.
המתמודדים מוזמנים לשלוח לאייס עבודות מוכנות עבור העמותות (אפשר גם יותר מעמותה אחת) למייל news@ice.co.il. את העבודות ניתן לשלוח עד 24 ביוני 2018 (לתקנון התחרות – לחצו כאן) בליווי הפרטים הבאים:
ב-24 ביוני יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-1 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-8 ביולי, יוכרזו הזוכים.
- כותרת מייל: תחרות תרמנו במשרד
- שם המגיש/המשרד + שם העמותה
- הסבר ותאור קצר של העבודה, כולל פרטים טכניים במידת הצורך
- קרדיטים
- פרטי התקשרות – נייד
- הקבצים שנשלחים צריכים להיות בגודל של עד 9 MB להודעת דואר אלקטרוני.
ב-24 ביוני יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-1 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-8 ביולי, יוכרזו הזוכים.
ובמה זוכים?
חוץ מהפעילות המבורכת למען הקהילה, התחרות גם מעניקה פרסים ל-3 המקומות הזוכים. העבודה הנבחרת תעלה כשילוט חוצות במיקום מרכזי לבחירת נור, וכטפט בראשי של אתר אייס ותקודם בפריסת באנרים באתר. כמו כן יקבל המשרד הזוכה קמפיין עצמי באייס - לטובת המשרד עצמו.
פירוט הפרס:
מקום 1: שווי מדיה 80 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה.
שווי מדיה 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסד לימודי.
מקום 1: שווי מדיה 80 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה.
שווי מדיה 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסד לימודי.
מקום 2: שווי מדיה 15 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה.
שווי מדיה 15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסדי לימודי.
שווי מדיה 15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום/ מוסדי לימודי.
מקום 3: שווי מדיה 5,000 שקלים באייס למשרד הפרסום/מוסד לימודי.
בהצלחה לכולם.
הנחיות טכניות:
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.גודל של השילוטזוהר 06/2018/17הגב לתגובה זו0 0היי... אז מה הגודל שצריך להגיש בו את העבודה?סגור
-
6.שאלהזוהר 06/2018/04הגב לתגובה זו0 0איפה ניתן למצוא רשימת עמותות?סגור
-
5.רשימת עמותת?קרטיב 05/2018/17הגב לתגובה זו0 0היי 1-איזה עמותות משתתפות בפרויקט 2- מה גודל הפורמט (אנכי / אופקי?) ? תודהסגור
-
תגובהמערכת אייס 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0הוספתי קובץ הנחיות טכניות לעבודות. בהצלחהסגור
-
4.שאלה:עידן 05/2018/15הגב לתגובה זו0 0אם איני עובד במשרד פרסום אבל כן איש קראייטיב שרוצה לשלוח לתחרות עבודות זה אפשרי? או שרק משרדי פרסום ובתי ספר לפרסום יכולים לשלוח?סגור
-
בוודאי שאפשרי (ל"ת)מערכת אייס 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ניצול ציני של משרדי הפרסוםתכלס 05/2018/14הגב לתגובה זו0 0למה שמאות אנשי קריאיטיב בענף מדמם יקומו מחר בבוקר ויעבדו בשביל פיור פי אר עבור נור? אשמח לתשובה רצינית.סגור
-
2.אני רק שאלהבבקשה 05/2018/14הגב לתגובה זו0 0לא מספיק ברור, יש מגבלות? אין מגבלות? וואן אוף? פריסה?סגור
-
תגובהמערכת אייס 05/2018/22הגב לתגובה זו0 0שלום רב. הוספנו לאייטם הזה ולתקנון התחרות קובץ הנחיות טכניות. בהצלחהסגור
-
1.לאיש הקריאייטיב (ל"ת)מה האינסנטיב 05/2018/14הגב לתגובה זו0 0סגור