פרסום ושיווק

תקציב הדיגיטל של i-optic עובר ל'אקליפטוס'

רשת האופטיקה ומשקפי השמש הוקמה ב-2002 ומונה כיום 10 סניפים שמחציתם נפתחו בשנה וחצי האחרונה
משה בנימין |  1
ioptic (צילום יח"צ)
משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס יתחיל לנהל את תקציב הפרסום של רשת האופטיקה
 I-OPTIC - כך נודע לאייס. 
I-OPTIC, רשת מקצועית לאופטיקה ומשקפי שמש הוקמה ב-2002 ומונה כיום 10 סניפים, מחצית מהם חדשים שנפתחו בשנה וחצי האחרונה (חלקם בזכיינות), בפריסה רחבה במרכז הארץ. התקציב עובר למשרד הפרסום הדיגיטלי 'אקליפטוס' תחת ניהולו של ארז ברכץ. 
אושרת נתן, מנהלת השיווק בi-optic: "אנו נמצאים בהליך התרחבות ומתוך כך גם ביצירת שפה פרסומית חדשה ורעננה התואמת את ערכי המותג, לאחר בחינת מספר משרדי פרסום מצאנו באקליפטוס שותף מתאים ויצירתי להוביל את התקציב לשנים הבאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כול כאלב ביג׳ יומו (ל"ת)
    חיים מזרחי 14/05/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור