פרסום ושיווק

משרד הכלכלה: רשת רמי לוי הזולה בטואלטיקה

על רקע שינויים משמעותיים בשוק הפארם הישראלי, בדיקת צרכנות מעמיקה מצביעה על פער של 14% בסל מוצרי הטואלטיקה; איזו רשת היקרה ביותר?

מורן ישעיהו |  1
קמעונאות (צילום Getty images Israel)
משרד הכלכלה מפרסם היום (ג') נתונים על שוק הפארם הישראלי המעלים כי סל הטואלטיקה של רשת רמי לוי הוא הנמוך ביותר בהשוואה לרשתות יינות ביתן, ניו פארם, שופרסל דיל וסופר פארם שנמצאה הרשת היקרה ביותר עם פער של 14% לעומת רמי לוי.
בסל המוצרים שנבדק נכללו 35 מוצרים כאשר פערים של עשרות אחוזים נמצאו במוצרים ספציפיים ביניהם דאורדורנטים וסכיני גילוח. ממוצע עלות המוצרים ברשת רמי לוי עמד על 615.45 שקלים; ביינות ביתן - 656.15 שקלים; ניו פארם - 663.37 שקלים; שופרסל דיל - 674.32 שקלים ובסופר פארם - 701.33 שקלים.
בדיקת המועצה לצרכנות נעשית על רקע שינוי דרמטי בשנה האחרונה בשוק הטואלטיקה עם שינויי בעלות של רשתות פארם קיימות, פיצול רשתות וכניסת שחקנים חדשים לשוק, כך שקיימות היום בשוק זה 4 רשתות פארם עיקריות: סופר פארם, ניו פארם (לאחר רכישת שופרסל), גוד פארם (לאחר רכישת רמי לוי) וסמארט פארם (לאחר רכישת האחים ניסנוב), זאת לעומת שחקן מרכזי יחיד לפני כשנה.
שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "50% מאזרחי ישראל מרוויחים מתחת ל-7000 שקלים מדי חודש, מטרתנו לדאוג שמי שיוצא לעבוד, יתפרנס בכבוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזו רשת היקרה ביותר?תמיד ובכל התחומים "בסופר פארם" (ל"ת)
    יעל 15/05/2018 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור