שיווק ופרסום

אשכנזי זלצמן זכה בתקציב המודעות של חברת החשמל

היקף התקציב שמתנהל למעשה כתקציב מדיה, שרובו ככולו מודעות מכרזים ודרושים מוערך בכ-3 מיליון שקלים
משה בנימין | 
טל אשכנזי (צילום מנחם רייס)
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן זכה בתקציב המודעות הסטטוטוריות של חברת החשמל ויחליף את מקאן תל אביב, בנתח זה, מתוך הפעילות של חח"י. 
במכרז התמודדו מספר משרדים שביניהם אדלר חומסקי שמטפל בתקציב הפרסום הכללי של חברת חשמל וכן מקאן. היקף התקציב שמתנהל למעשה כתקציב מדיה, שרובו ככולו מודעות מכרזים, דרושים וכו' מוערך בכ-3 מיליון שקלים. 
לפני מספר שבועות מיזג אשכנזי זלצמן לתוכו את סוכנות הדיגיטל grasspink ובין השאר צירף אליו ב-2018 את תקציבי הפרסום של מיטב דש הלוואות והרשות לפיתוח הנגב. 
באשכנזי זלצמן אישרו את דבר הזכייה בתקציב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה