שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של מכללת אחוה עובר ל-m&c saatchi תל אביב

במהלך השנה האחרונה המכללה הפחיתה את פעילות הפרסום שלה באמצעות משרד פרסום ובכלל. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין |  1
אלון הוכדורף וצור גולן (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית אחוה עובר בתום מכרז למשרד הפרסום m&c saatchi תל אביב בבעלותם של צור גולן ואלון הוכדורף - כך נודע לאייס.
 
במהלך השנה האחרונה, מאז המכרז על התקציב ביוני 2017 המכללה הפחיתה את פעילות הפרסום שלה באמצעות משרד פרסום ובכלל. מתחילת השנה פרסמה המכללה בכחצי מיליון שקל בלבד ועשתה זאת בעיקר באופן עצמאי. מדובר בהיקף נמוך משמעותית מזה שנהגה בשנים האחרונות, בתקציבים שעמדו על כ-3 מיליון שקלים לשנה. 
שנות השיא של התקציב היו ב-2015 ו-2016 אז עמד, בהתאמה, על כ-15 מיליון שקלים (מחירון) המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים וכ-12 מיליון שקלים (מחירון) המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. כך על פי אתר יפעת בקרת פרסום.  

משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המכללה עד לאמצע 2017 היה LEAD Ogilvy וגם הוא עשה זאת למשך כשנה וחצי בלבד. כפי שקורה לא מעט בתקציבי מכללות ואקדמיות אחרות, תקציב הפרסום נע ממשרד למשרד בתדירות גבוהה יחסית לתקציבי פרסום מקטגוריות אחרות. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם מנהלת שיווק? לא מחליפים? (ל"ת)
    רוני 06/2018/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור