שיווק ופרסום

לאחר שנה של פיתוח: פובליסיס השיקה בפאריס את Marcel

מערכת Marcel תהיה נגישה לכל עובדי פובליסיס כאפליקציה שמותקנת על הנייד. היא תחבר בין עובדי הרשת, תמליץ על מומחים, תשלוף קייס סטאדיס לפי נושא ותחפש פתרונות לבריפים פתוחים
משה בנימין | 
פובליסיס. Marcel (צילום יח"צ)
לאחר שנה של ציפייה, בניית המתח ומידע חלקי עליה, רשת פובליסיס העולמית השיקה אתמול (יום ד') בפאריס את מערכת הבינה המלאכותית המדוברת שלה - Marcel.
המערכת הייחודית שבשל פיתוחה החליט ארתור סעדון, יו"ר פובליסיס העולמית, להשהות (ולחסוך) את משאבי הרשת בכך שאסר על משרדי הקבוצה להגיש עבודות לתחרויות פרסום למשך שנה, אמורה לחבר בין כל 80 אלף עובדי הרשת ליצירת פלטפורמה של שיתוף, החלפת רעיונות ומידע בין הסוכנויות ליצירת ערך חדש שיהווה יתרון עבור לקוחותיה הגלובאליים.
באירוע שבו נכחו גם נציגי פובליסיס ישראל אמר סעדון: "לפני שנה הכרזנו על הקמת מרסל לחיבור 80 אלף עובדינו ובכך להמציא מחדש את הדרך שבה אנו עובדים, עבורנו ועבור לקוחותינו. מאז, תעשיית הפרסום נתקלה באתגרים חסרי תקדים שמדגישים כי הצורך להמציא את עצמנו מחדש הוא חזק מאי פעם". עוד הוסיף סאדון, כי "אצלנו בפובליסיס לא רצינו לחכות, שברנו את החלוקה שבין דאטה, קריאייטיב וטכנלוגיה וכעת אנחנו מסירים את הגבול שבין כשרון והזדמנות".
על פי דבריו של סעדון, מעבר לערך עבור הלקוחות, הפלטפורמה של מרסל היא  הזדמנות עבור עובדי הרשת להציג את יכולתם בזירה הבינלאומית. "מרסל היא המסע שבעזרתו רשת פובליסיס תהפוך מחברת אחזקות לפלטפורמה שדרכה מוחות קריאייטבייים יוכלו לשגשג ולפרוח בתעשייה שמשתנה תדיר".
 
איך זה עובד: מערכת Marcel תהיה נגישה לכל עובדי פובליסיס כאפליקציה שמותקנת על מכשיר הטלפון הנייד. פרסומאי מישראל יוכל לבקש מהמערכת המלצה לפרסומאי-מומחה בתחום הריטייל עם ניסיון בהשקת מוצר, ואפילו בדגש על מותג ספציפי, מאחד מסניפי פובליסיס מסביב לעולם. מטבע הדברים, המערכת תוכל לשלוף לפי דרישה קייס סטאדיס בכמעט כל נושא בתחום הפעילות של פובליסיס, כמו גם גישה לארכיונים של קאן ליונס ובקשות לעזרה בבריפים פתוחים.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה