שיווק ופרסום

איך הפך האינסטגרם לכלי גידול מכירות חובה עבור כולם?

תיוגים, תגובות אוטומטיות וצירוף עוקבים. מערכת SMARTFFIC עוזרת לעסקים להפוך את עמוד האינסטגרם לכלי יעיל לגידול במחזור המכירות
תוכן פרסומי | 
גידול במכירות באמצעות כלים באינסטגרם (צילום יח"צ/ צילום מסך)
ההתקדמות העצומה של אינסטגרם בעולם הפרסום לא משאירה מקום לספק, כי למעשה,  אין עסק שיכול להרשות לעצמו לא להיות פעיל ונוכח באינסטגרם. עם נתון עובדתי המבטא מעל 1.5 מליון כניסות ביום רק בישראל, לא ניתן להישאר אדיש לפלטפורמה זו.
אינסטגרם הפכה לכרטיס ביקור דיגיטלי אשר באמצעותו אנשים פרטיים בונים עצמם להיות מובילי דעת קהל ובאמצעות כך מפיקים פרנסה גבוהה, ועסקים מכל התחומים מקדמים את מכירות השירותים ו/או המוצרים שלהם.
אינסטגרם בנתה מדד אהדה (כמות עוקבים) אשר מסמל לרוב את מודעות הציבור לאישיות או העסק. ככל שיש לך יותר עוקבים, זהו מדד להצלחת העסק, אמינותו, רמת המוניטין והמודעות אליו. מחקרים מוכיחים כי, ככל שיש לך יותר עוקבים, זהו יחס ישיר לגידול במחזור המכירות.
יש לך תפריט מגוון ומדהים במסעדה, אתה צלם כישרוני מאוד, אולם האירועים שלך עוצר נשימה, אתה מאמן פיתוח גוף עם טכניקות מדהימות, כל זה לא משנה אם העולם לא יודע על כך ואין לך חשיפה לעסק שלך. ככל שהעסק ייחשף ליותר אנשים, תגדל כמות העוקבים ובעקבות כך תהא עליה במחזור העסק. ישנם עסקים רבים שלא צלחו משום שנדרשו להוצאות פרסום גבוהות מאוד. עד כה, כדי להגיע לכמות חשיפות גבוהות עבור העסק, נדרש זה לעלויות פרסום גבוהות. ואם זה לא מספיק, לא כל חשיפה היא רלוונטית, ומכאן שיחס ההמרה למכירות הוא נמוך.
מתוך הבנה של מניעות אלו להצלחת עסקים, החל הפיתוח של SMARTFFIC - מערכת אונליין הפועלת 24/7 לצורך קידום וחשיפת הפרופיל באינסטגרם לעשרות אלפי אנשים בחודש. התוצאה: מיקוד קהלי היעד על ידי פילטרים מתקדמים, תוך ניהול הקידום במערכת על ידי משרד פרסום מוביל בתחום, באופן שהלקוח לא מתעסק בכלום מלבד טיפול ושימור לקוחות.
כיצד פועל הקידום?
המערכת מספקת לייק ועוקב בשם העסק לקהלי היעד שהוגדו על ידי הפילטרים. ברגע שהעסק קיבל עוקב בחזרה, המערכת מבטלת את העוקב שניתן בשמו וכך הוא רק עולה בכמות העוקבים, אך לא בנעקבים. אם העסק לא קיבל עוקב בחזרה, המערכת תבטל את העוקב שניתן בשמו לאחר יומיים או לאחר 1000 חשיפות שנוצרו לעסק.
מהם הפילטרים המתקדמים היוצרים מיקוד לקהלי יעד התואמים את צביון העסק?
חשיפה לאנשים שהעלו תמונה בהאשטג מסוים: לדוגמה, מאמן פיתוח גוף יקבל חשיפה לכל מי שהעלה תמונה עם האשטג: pump / gym / nutrition / fitness  
חשיפה לאנשים שהעלו תמונה במיקום מסוים: לדוגמה, אולם אירועים חדש יקבל חשיפה לכל מי שהעלה תמונה באולם המתחרה לו.
חשיפה לאנשים שעוקבים אחר הפרופיל של המתחרה שלך: לדוגמה, ynet יחשפו לאנשים שעוקבים אחר ICE.
חשיפה לאנשים פעילים אשר הגיבו או עשו לייק לפרופיל מסוים: לדוגמה, מספרה תיחשף לכל אלו שהגיבו או עשו לייק לתמונות של מספרה מתחרה.
חשיפה לאנשים לפי מין: זכר / נקבה.
שירותים מתקדמים נוספים של המערכת
- אפשרות להעלות כמות של תמונות ע"י טיימר (קביעת יום ושעה מראש) תוך תיוג אנשים, מיקום, הוספת טקסט. והכל אוטומטי. 
- שליחת 200 הודעות תפוצה ביום לאינבוקס (טקס + תמונה / וודיאו) תוך מיקוד לקהלי יעד ע"י הפילטרים לעיל. לדוגמה אולם אירועים חדש שולח סרטון שיווקי לכל אלו שהעלו תמונה באולם מתחרה, תוך מתן הנחה לסוגרים אירוע עד תאריך מסוים.
- מתן הודעות אוטומטיות (הודעות שנקבעות מראש במערכת) לכל מי שהעלה תמונה בהאשטג מסוים. לדוגמה המערכת תגיב "20 אחוז הנחה ברכישת שעון רולקס" לכל מי שהעלה תמונה בהאשטג watches / rolex / style / fashion
- המערכת תתייג אוטומטית 200 איש בכל פוסט שיעלה בפרופיל העסק תוך מיקוד המתויגים ע"י הפילטרים לעיל. דרך מעולה להביא טראפיק לפרופיל של העסק.
לא קיימת בארץ מערכת יותר מתקדמת מ-SMARTFFIC הנותנת שירותים כה יעילים וממוקדים עבור עסקים, בעוד שהעלות מול התועלת היא כה נמוכה. 
ליצירת קשר:  smartffic@gmail.com
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה