שיווק ופרסום

ארגון הדיגיטל האירופי: מדידה בקרוס מדיה - הכלי החשוב ביותר

סקר מקיף שכולל פאבלישרים, מפרסמים וסוכנויות פרסום בדק את סדרי העדיפויות של התעשייה בכל הנוגע לפרמטרים שמגדירים פרסום דיגיטלי כאיכותי
משה בנימין | 
הפרסום בדיגיטל מזנק. המובייל מוביל (צילום יח"צ)
דו"ח חדש של ארגון הדיגיטל האירופי ליוני 2018 שם דגש על הצורך של מפרסמים, משרדי פרסום ופאבלישרים-אתרים ליישר קו בין הטרנדים הבולטים ודרישות השוק למדדי ה-KPI (מדדי ביצוע מרכזיים) שעל פיהם הם מודדים את פעילות הפרסום. נכון לעכשיו, אומר הדו"ח, ישנו פער בין מה שהשחקנים בתעשיית הפרסום מבינים שצריך לעשות, לבין מה שקורה בפועל. 
אחד המפתחות שמצוינים בדו"ח הוא היכולת למדוד, לנתח ולנטר פעילות חוצת מדיה ומכשירים, הן בצד הקונה - מפרסמים ומשרדי פרסום והן בצד המוכר - הפאבלישרים. בשני הצדדים מודעים לכך שמדידה נכונה של פעילות במדיה משולבת והבנה טובה יותר של הדרך בה הדיגיטל עובד לצד ערוצי תקשורת אחרים הם הכרחיים כדי להגדיל את ההשקעה של מותגים בדיגיטל.
ברמת המספרים, הדו"ח מצביע על כך שהפרסום הפרוגרמטי ממשיך בצמיחה החזקה שלו בשנים האחרונות וכעת כבר עומד על 8.1 מיליארד אירו באירופה. ב-5 השנים האחרונות, מצוין בדו"ח, שוק הדיגיטל באירופה הכפיל את עצמו ועומד כעת על 48 מיליארד אירו. 
על בסיס ההנחה שמדידה נכונה מובילה ללמידה אפקטיבית של תחום הדיגיטל וקידומו, ארגון הדיגיטל האירופי ערך סקר מקיף שכולל פאבלישרים, מפרסמים וסוכנויות פרסום שבדק את סדרי העדיפויות של התעשייה בכל הנוגע לפרמטרים שמגדירים פרסום דיגיטלי כאיכותי, הן במונחי צפיות והן במונחי סביבת פרסום. כמו כן נשאלו הנסקרים על מידע שמוביל לטרגוט אפקטיבי ו-KPI לקביעת הצלחה בפרסום. 
על פי תוצאות הסקר, קרוס מדיה - מדידה נכונה שמנטרת את המידע ממספר מכשירים - עומדת בראש סדר העדיפויות של סוכנויות הפרסום והמפרסמים. 91% מהסוכנויות ו-83% מהמפרסמים שענו לסקר דירגו את הנושא הזה כמפתח מרכזי להצלחה. במדרג אפשרויות המדידה, הנושא שדורג הכי גבוה על ידי המפרסמים, משרדי הפרסום והפאבלישרים היה הרצון למדוד צפיות ולא חשיפות, דהיינו הוכחה לכך שהגולשים באמת צפו לאורך זמן בתוכן ולא לשניות בודדות שנספרות כחשיפה.
למחקר המלא - לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה