פרסום ושיווק

שוק הפודקאסטים ממריא: 86% זינוק בהכנסות מפרסום בארה"ב

4 תחומים מרכזיים אחראיים ליותר ממחצית הפרסומות ששולבו בפודקאסטים: אמנות ובידור 17%, טכנולוגיה 15%, חדשות/פוליטיקה ואירועים 13% ועסקים 11%
משה בנימין | 
פודקאסט (צילום iStock)
מחקר חדש של ארגון הדיגיטל האמריקאי - IAB וחברת הייעוץ PWC (ארה"ב) שופך עוד אור על תחום הפודקאסטים המזנק בתוך עולמות האודיו הדיגיטלי. על פי הדו"ח, שוק הפודקאסטים האמריקאי רשם זינוק של 86% בהכנסות מפרסום, שהסתכמו במחזור של 314 מיליון דולר. 
המחקר התבסס על נתונים מצד גופי הפודקאסט הגדולים בארה"ב וסקר כמותי עליו ענו נציגים מצד סוכנויות הפרסום הגדולות בארה"ב ופאבלישרים. על בסיס המחזור ב-2017, ההערכה לשנים הבאות מדברת על היקף פעילות שיכפיל את עצמו ויגיע ל-659 מיליון דולר בשנת 2020. לצד המחקר, על פי נתונים של חברת פורד, 76% מההאזנה לפודקאסטים בארה"ב נעשית תוך כדי נהיגה ברכב. 
עוד מגלה המחקר כי 4 תחומים מרכזיים אחראיים ליותר ממחצית הפרסומות ששולבו בפודקאסטים: אמנות ובידור 17%, טכנולוגיה 15%, חדשות/פוליטיקה ואירועים 13% ועסקים 11%. צורת הפרסום העדיפה על המפרסמים, שתפסה כשני שליש מהפרסום ב-2017 הן פרסומות שהוקראו על ידי מגיש הפודקאסט. בחלוקה לפי מפרסמים נמצא כי גופים המעניקים שירותים פיננסיים עומדים בראש טבלת המשפקיעים בפודקאסטים עם 18% מהנתח, אחריהם קמעונאים המשווקים ישירות לצרכנים עם 16% ובידור/אמנות עם 13%. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה