שיווק ופרסום

הרווחתם עוד זמן: מועד ההגשה ל'תרמנו במשרד' נדחה בשבוע

עוסקים בפרסום או לומדים קריאייטיב? תחרות הפרסום של נור ואייס בעיצומה, ומועד ההגשה נדחה ל-24 ביוני, לבקשת מספר משרדי פרסום
כתבי אייס | 
תחרות תרמנו במשרד (צילום אייס)
מועד הגשת העבודות לתחרות הפרסום "תרמנו במשרד" של אתר התקשורת אייס וחברת שילוט החוצות נור, נדחה בשבוע והמועד החדש הוא 24 ביוני 2018, וזאת בשל פניות שהתקבלו מצדם של מספר משרדי פרסום.
כזכור, נור ואייס יזמו תחרות פרסום בין משרדי הפרסום בישראל ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב. במסגרת התחרות, המתמודדים ייצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה היא ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.
המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, יש לקבל את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.
ועדה מיוחדת שתורכב לטובת הפרויקט על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור ואיש פרסום אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, תדרג בשלב הראשון את העבודות ותסנן אותן ל-10 עבודות שיעלו לשלב הבא, בו יוצגו לגולשים. סך קולות הגולשים יעמוד על 50%, ואילו הוועדה המיוחדת – 50% הנותרים. בשכלול סך הקולות ייבחרו הזוכים ב-3 המקומות הראשונים.
המתמודדים מוזמנים לשלוח לאייס עבודות מוכנות עבור העמותות (אפשר גם יותר מעמותה אחת) למייל news@ice.co.il. את העבודות ניתן לשלוח כאמור עד 24 ביוני 2018 בליווי הפרטים הבאים:
כותרת מייל: תחרות תרמנו במשרד
שם המגיש/המשרד + שם העמותה
הסבר ותאור קצר של העבודה, כולל פרטים טכניים במידת הצורך
קרדיטים
פרטי התקשרות – נייד
הקבצים שנשלחים צריכים להיות בגודל של עד 9 MB להודעת דואר אלקטרוני.
ב-1 ביולי יוצגו לגולשים העבודות שנבחרו על ידי הוועדה המיוחדת. העבודות יוצגו בעמוד נפרד שיזכה להפניה מיוחדת באתר אייס. ההצבעה תיסגר ב-8 ביולי ב-12:00 בצהריים, ושבוע לאחר מכן – ב-15 ביולי, יוכרזו הזוכים.
הוראות סגירה לתחרות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה