שיווק ופרסום

הכירו את FOODY: ערוץ אוכל ישראלי חדש

באירוע עמוס קינוחים מושחתים וסלבס הושק ערוץ FOODY עם מגוון תכנים מקוריים של טובי השפים, וחושף לראשונה בטלוויזיה את נבחרת בלוגרי הבישול המובילה בישראל
תוכן שיווקי | 
ערוץ FOODY (צילום מסך)
חברת אלין השיקה את FOODY (פודי), ערוץ אוכל ישראלי חדש שישודר בסלקום TV, ושכולו תוכן ישראלי מקורי. בערוץ ישודרו הפקות מקור ותכנים חדשים של נבחרת השפים החזקה בישראל, לצד נבחרת הבלוגרים המובילים בישראל בתחום הבישול.
'פודי' הוא המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון של אלפי תכניות בישול ומתכונים מקוריים ומגוונים. מדובר בערוץ האוכל הראשון בישראל עם אולפן טלוויזיה מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVE בכל רגע נתון, שינגישו את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. הערוץ תוכנן ונבנה בהתאם לצרכים הקולינריים של צופי הטלוויזיה ומשתמשי הדיגיטל בישראל, כשהוא משלב בין הזירה הדיגיטלית לזירה הטלוויזיונית ומייצר פורמטים ייעודיים לטלוויזיה שמתכתבים תדיר עם עולם הרשת.
  
לצד שפים וקונדיטורים בכירים, ביניהם ישראל אהרוני, שגב משה, שי-לי ליפא, מאיר אדוני, קרין גורן, איילת הירשמן, אבי לוי, מיקי שמו ועוד, 'פודי' יציג תכניות טלוויזיה בהנחיית מיטב הבלוגרים מתחום הבישול בישראל: רחלי קרוט מהבלוג 'קרוטית' שהיא גם העורכת הראשית של FOODY, אורטל בזק מהבלוג 'ניקי ב' שנחשפת לראשונה ב-FOODY, אפרת ליכטנשטט מהבלוג 'אז מה את עושה כל היום' ועוד בלוגרים מובילים.
בקרוב יושק גם אתר האינטרנט של FOODY, שבו תשולב טכנולוגיה מתקדמת שתציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו, כלים חדשניים שיסייעו לו לבשל בהצלחה כל מתכון וכן קורסי בישול ואפייה ברמות שונות והתמחויות מגוונות שיועברו על ידי מיטב כוכבי הערוץ.
מיקי צימט, מנכ"ל אלין, הוסיף: "אלין יצרה בשנים האחרונות תכנים קולינריים איכותיים בהובלת מיטב הכישרונות. אנחנו גאים להמשיך ולהוביל בחזית החדשנות בזירת התוכן הקולינרי ולהשיק מותג תוכן חדש, המשלב בין הטאלנטים המובילים לבין הבלוגרים מעולם הקולינריה - הכוכבים של העידן הדיגיטלי.
יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום, הוסיף: "סלקום ממשיכה להרחיב את מערך הערוצים בחברה, והפעם גאה להביא לצופיה את הסצנה הקולינרית העדכנית בישראל עם הערוץ הצעיר בישראל שמתמחה בעולם הקולינריה ומציג עשרות אלפי שעות תוכן, שיביאו לקהל בבית את מיטב תכניות הבישול המותאמות לטעם הקהל הישראלי".
תגיות FOODY | אוכל | סלקום TV
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה