שיווק ופרסום

יטבתה פרסמה בהולנד שלטי חוצות למתנדבי עבר בקיבוץ

ההפתעה שחיכתה למתנדב ההולנדי יוהאן, היא חלק מקמפיין חדש ומשעשע של יטבתה באמצעות באומן בר ריבנאי, שסובב כולו סביב מתנדבי העבר של הקיבוץ
משה בנימין |  1
יטבתה. פרסום חוצות בהולנד (צילום יח"צ)
לפני 30 שנה, בשנת 1988, התנדב בקיבוץ יטבתה בחור צעיר מהולנד בשם יוהאן, מהעיר הארלם (שעל שמה קרוי הרובע בניו יורק) שבפאתי אמסטרדם. מן הסתם הוא לא שכח את התקופה שבה ביקר ועבד בקיבוץ הדרומי, אבל גם הוא לא ציפה להפתעה שחיכתה לו כשתמונתו התנוססה על שלטי חוצות בעיר, בחסות יטבתה שעליהם נכתב: "אנחנו יודעים שאתה מתגעגע לשוקו שלנו".
ההפתעה שחיכתה למתנדב ההולנדי היא חלק מקמפיין חדש ומשעשע של יטבתה באמצעות באומן בר ריבנאי. קמפיין שסובב כולו סביב מתנדבי העבר של הקיבוץ ובמרכזו יוהאן. המהלך החל בתחקיר מקדים של משרד הפרסום בעזרת יטבתה לאיתור מתנדבי עבר בולטים. עם איתורו של יוהאן בעיר שמרוחקת 20 קילומטרים מאמסטרדם, פנו נציגי באומן בר ריבנאי לפובליסיס בהולנד ונציגי הרשת רכשו עבורם את המדיה שאנשי באומן מפקחים על כך מהארץ.

שלט החוצות של יטבתה שעלה בהארלם, הולנד
 בסרט הפרסומת שיעלה בימים הקרובים לטלוויזיה מופיע יוהאן כשחקן המגלם את עצמו לצד חברי הקיבוץ, כחלק מהשפה החדשה והאותנטית של יטבתה מאז עבר התקציב לבאומן. הקמפיין מקדם את שיווקו של השוקו החדש של יטבתה ללא סוכר. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסים!! (ל"ת)
    אורה 06/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור