שיווק ופרסום

אדלר, שטרן אריאלי ו-P&G מפגיזים עם ברונזה ו-2 אריות כסף

מהלך ג'ילט בייבי פייס זכה בכסף יחד עם הדיאודורנטים של ג'ילט שזכה בכסף וברונזה. מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה שלנו"
משה בנימין |  2
פסטיבל קאן ליונס 2018 (צילום יח"צ פסטיבל קאן)
רגע לפני נעילת פסטיבל קאן ליונס 2018, קבוצת אדלר חומסקי שכוללת את משרד הפרסום, חברת רכש המדיה מדיה קום, גריי קונטנט ויחד איתם משרד היח"צ שטרן אריאלי סער כובשים את קאן עם 3 אריות - 2 פרסי כסף וברונזה ל-2 מהלכים, הדיאודורנטים במגזר החרדי וג'ילט בייבי פייס - כולם משויכים לחברת פרוטקר אנד גמבל
הזכיות בכסף הן למהלך ג'ילט בייבי פייס בקטגוריית המדיה של משרד הפרסום אדלר חומסקי והזכייה השנייה בכסף, גם היא של ג'ילט מגיעה מהמגזר החרדי בשיתוף פעולה בין מדיה קום ושטרן אריאלי סער - עבור מהלך I Don’t roll on Shabbat למותג הדיאודורנטים.  הזכייה השלישית, בברונזה, משויכת אף היא לאותו המהלך במגזר החרדי.


אתמול (יום ד') דיווחנו על כך שהקבוצה ומשרד היח"צ הצליחו להעפיל לשלב הגמר עם 7 פיינליסטים וכעת, 3 מתוכם תורגמו לפרסים כך שמדובר ביחס מוצלח מאוד. קמפיין Baby Face התמקד באבות טריים ובמשפחות חדשות וסתמך על מחקרים שהוכיחו את יתרונותיו הרבים של מגע ההורים עבור תינוקות בשנתם הראשונה. הקמפיין לדאודורנט ג'ילט I Don’t roll on Shabbat  במגזר החרדי הכריז על "כבוד השבת לצד כבוד לבריות" וכלל פעילויות גרילה סביב הקונספט.


אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, מסר: "זוהי עוד שנה נהדרת בה מעריכים את העבודה והעשייה שלנו, תחילה בפסטיבל ברומא וכעת בפסיטבל הנחשק והנחשב בעולם הפרסום, בקאן. לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה - גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים  שלנו  לעשייה היצירתית בהם שותף המדיה שלנו, חברת מדיהקום, משרד יחסי הציבור שלנו, שטרן אריאלי סער וחברת הפרסום אדלר חומסקי. אני שמח שמבין עשרות מדינות משתתפות, דווקא מישראל יוצאים מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום הזוכים להכרה ולהערכה בין לאומית". 
טל ריבן, סמנכ"ל הקריאיטיב של אדלר חומסקי, אמר: "שמחה גדולה, לזכות על הבמה הכי מפוארת של הקריאייטיב על מהלך לאחד המותגים המובילים בעולם, אין יותר טוב מזה. שאפו ללקוח ולצוות הקריאייטיב והמשרד התותחים שעומדים מאחורי הקמפיין. התוצאה היא הצלחה של שיתוף פעולה חזק בקבוצה בין קריאייטיב, מדיה קום קונקשן ותוכן gc".

רן בר-און, מנכ"ל מדיה קום: "מדיהקום ופרוקטר ממשיכים את מסורת הפרסים המשותפת. שיתוף הפעולה בין אדלר למדיה קום לחברת התוכן gc וכמובן הכי חשוב הלקוח מוכיח את עצמו שוב ושוב, גם אבל לא רק בפרסים. תודה מיוחדת למדיהקום קונקשיינס (היחידה שמטפלת בפרוקטר במדיה קום) ולעובדים המדהימים".
יחד עם הזכייה של לאו ברנט בברונזה בקטגוריית החוצות עבור מהלך "אנשים לא תמרורים" לעמותת נגישות ישראל, תחרות 2018 האירה פנים לנציגים מישראל עם 4 פרסים - 2 כסף ו-2 ברונזה נכון לרגע זה. מחר בערב ייחתם הפסטיבל כשלישראלים נותר עוד סיכוי לפרסים נוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די משעמם! (ל"ת)
    effie awards 06/2018/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    יפה ששוברים את הבצורת הישראלית (ל"ת)
    ורדרדה 06/2018/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור