שיווק ופרסום

הפועלים ואסם זכו בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק

המהלכים "פועלים איתכם בכל החלטה" של בנק הפועלים, ו"בונז'ור ולתנור" של אסם זכו בפרס ההשקה המנצחת של ועדת החדשנות של איגוד השיווק
כתבי אייס | 
מהלך "פועלים איתכם בכל החלטה" של בנק הפועלים (צילום לנס הפקות)
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון הראשון של שנת 2018 על 2 מהלכי ההשקה. הראשון הוא בנק הפועלים עם המהלך "פועלים איתכם בכל החלטה", והשני - אסם עם "בונז'ור ולתנור".
בנימוקי הפרס לגבי בנק הפועלים, נמסר כי הבנק, "כמותג המוביל בבנקאות נמצא בעין הסערה - רגולציה 'לוחצת', טכנולוגיה 'משבשת', צרכנות חדשה... כמענה, הוביל הבנק מהלך של הקשבה לצרכים ולציפיות של לקוחותיו ושל כלל מחזיקי העניין. מתוך כך, ניסח הבנק את התפקיד שלו כמי שיכול ורוצה ללוות את הציבור בכל ההחלטות הפיננסיות המשמעותיות שלו".
עוד נכתב: "המהלך השיווקי הושק בתחילת 2018 ובמרכזו תפישה שמציבה את הלקוח במרכז. להבדיל ממתחריו, שמדברים על ה'איך', בנק הפועלים החליט לדבר עם לקוחותיו קודם כל על הערך שלו עבורם – המסר השיווקי ממוקד ביכולת של הבנק להשפיע לטובה על החיים של הלקוחות".
"המיתוג החדש מבטא ערכים של מקצועיות ומומחיות לצד רכיב אנושי ונגיש, שמדבר בגובה העיניים ומתחבר לתובנות אנושיות. הבנק יצר גם חוויה חזותית ייחודית ובולטת שמבטאת את הערכים האלו, כולל שימוש בתמונות ובמצבים מהיום-יום הישראלי המגוון והמכיל. מהלך ההשקה כלל גם שיתופי פעולה בתקשורת עם תוכן מותאם לערוצים ולמגזרי הלקוחות השונים. במקביל, הושק גם המרכז לצמיחה פיננסית המזמין את הציבור לרכוש ידע ומיומנויות פיננסיות בחינם ופעולות עסקיות ושירותיות רבות נוספות שתמכו במהלך".
למהלך, אותו הוביל מטה השיווק והפרסום של הבנק בראשות אסף אזולאי ומיכל אפורי, שותפים גם אדלר חומסקי, OPEN ו-TACK אסטרטגיות צמיחה. משרד גיתם BBDO הוביל את זירת התוכן.
את קמפיין אסם הפיק משרד הפרסום מקאן תל אביב. על מהלך זה כתבו השופטים: "לאחר ההבנה כי הצרכן הישראלי מעוניין בפתרון מהיר להכנת מאפי שמרים בבית מבלי להתפשר על טריות, איכות וטעם, הוחלט באסם להשיק את סדרת מוצרי 'בונז'ור ולתנור' - מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתית. היה מדובר באתגר מותגי ענק שכן על אף שמדובר במותג חזק, הנהנה מתפיסות מומחיות וטעם גבוהות, החברה עסקה עד לשלב זה בפעילות B2B בלבד כלומר, ייצור, הפצת מוצרי בצק קפוא ומתן שירותי הדרכת אפייה לשלל מאפיות פרטיות ופינות מאפה בסופרים ברחבי הארץ. מעבר לקשיים השיווקיים הכרוכים בכניסה ראשונית לעבודה מול הצרכן הסופי, כלל לא היה ברור כיצד יקבל אותו צרכן את הימצאותו של המותג במקררי הסופר, ואת הפנייה הישירה אליו".
עוד נכתב כי "השקת 'בונז'ור ולתנור' הייתה למעשה מעבר להשקתה של סדרת מוצרים חדשה, יצירה של קטגוריה צרכנית חדשה לחלוטין על מדפי הסופר – מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתי. בזמן הקצר שעבר מאז ההשקה כבר הספיקה הסדרה להכות גלים ולעורר שיח משמעותי בקרב קהל היעד. שיח שללא ספק ילך ויגבר ויביא למהפכה של ממש ביחסיו של הצרכן הישראלי עם עולם אפיית השמרים הביתית".
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "2 המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת, של בונז'ור ובנק הפועלים, הוכיחו כיצד תכנון והבנה של דרכי חשיבה שיווקיים, יכולים לייצר תוצאות טובות בשטח, גם במציאות חדשה. אנו שמחים להמשיך ולבחון מהלכים מוצלחים, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה