שיווק ופרסום

מכרז הענק של הרכבת: הדיה זכתה בזיכיון ותשווקו בבלעדיות

היקף המכרז מוערך ב-100 מיליון שקלים, ומערך הפרסום כולל 1,600 שטחי פרסום בכ-63 תחנות. המכרז הוא ל-6 שנים עם אופציה ל-6 נוספות 
אלכסנדר כץ |  5
רכבת ישראל (צילום דוברות הרכבת)
רכבת ישראל ממשיכה לבסס את מערך הפרסום שלה. החברה בחרה בחברת שילוט החוצות הדיה, בתום מכרז עליו התמודדו בין היתר חוצות זהב ועוד. המכרז הוא ל-6 שנים, עם אופציה ל-6 שנים נוספות, ומורכב מעתה, בנוסף לאמצעי המדיה הקבועים כמו שילוט מואר ומדבקות, גם ממגוון אמצעי מדיה פרסומית דיגיטלית, בה השקיעה הרכבת כ-20 מיליון שקלים.
חברת הרכבת נכנסת לעולמות הפרסום הדיגיטלי ומקימה מערכת מסכים דיגיטליים מתקדמים, לפרסום רב ערוצי בתחנות הרכבת. לקבוצת הדיה ניסיון רב בעולמות הפרסום הדיגיטלי ובפיתוח טכנולוגיות ואמצעי מדיה מתקדמים לתקשורת אפקטיבית ויצירת חוויית לקוח במרחבים קמעונאיים מגוונים.
מערך הפרסום של הרכבת הכולל כ-1,600 שטחי פרסום מסורתיים בכ-63 תחנות ושיווק, מכירה וניהול מערכת הפרסום הדיגיטלית בכ-16 תחנות גדולות, על גבי מגוון מסכים דיגיטליים ואלקטרוניים בגדלים שונים. היקף המכרז מוערך בכ-100 מיליון שקלים, וזאת בנוסף להשקעה הכספית באמצעי פרסום דיגיטליים שנאמדת כאמור בכ-20 מיליון שקלים.
הדיה שילוט חוצות מחזיקה בבעלותה זיכיונות למספר שלטי ענק בציר איילון ובצמתים מרכזיים בתל אביב, מערך שילוט עירוני במספר ערים וזיכיון הפרסום בקניון האופנה גינדי TLV. בקבוצת הדיה פעולות מספר חברות, בהן 'הדיה' לשיווק, פרסום ומיתוג נקודות מכירה, ו'הדיה שילוט חוצות'. בקבוצה עובדים כ-120 עובדים.
מתן גל, מנכ"ל הדיה שילוט חוצות, מסר: "זכייתה של הדיה בזיכיון ניהול הפרסום הדיגיטלי מהווה עבור לקוחותינו פלטפורמה נוספת ומשמעותית לתקשורת חווייתית עם קהל הנוסעים. מדובר בפרויקט מאתגר ואנו נמשיך להשקיע את כל המשאבים הנדרשים בכדי להעניק למפרסמים ששותפים אתנו בדרך את הנראות, הבולטות והשירות הטובים ביותר ולהמשיך לבסס את הפרסום ברכבת ישראל כמדיה מובילה, אפקטיבית והכרחית לפרסום עצמתי, חווייתי ובגובה העיניים".
יו"ר הקבוצה עופר גל הוסיף: "רכבת ישראל היא אמצעי התחבורה הנוכחי והעתידי המתפתח והגדול בישראל... כמות הנוסעים נמצאת בעלייה מתמדת ועומדת היום על כ-65 מיליון נוסעים בשנה. אנו רואים ערך עצום בחשיבותו להעניק למפרסמים מגוון אפשרויות איכותיות להגיע עם המסר לקהלי היעד. יש לנו תכניות רבות ויצירתיות להפוך את הרכבת לכלי מדיה פרסומי המוביל בישראל. אנו עובדים על תכנים מיוחדים ושותפויות אסטרטגיות רבות שיהפכו את אמצעי המדיה לאטרקטיביים באופן יוצא דופן. אין בישראל כלי מדיה פרסומי דומה לרכבת אשר נותן פריסה ארצית מלאה ביותר מ-60 תחנות. זכות גדולה היא לנו לשמש כגורם המנהל את הפרסום ברכבת זו הפעם השנייה ברציפות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא נראה שיש להם
    גיא אור פרסוםבדיגיטל 06/2018/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממה שידוע לי רכבת ישראל באמת דרשה שהחברה שתתמודד על המכרז החזיקה ביותר מ-40 מסכי שילוט דיגיטלי בשנים שלפני 2016( לא יודע אם בכלל יש חברה כזו בגלל שתחום הפרסום במסכים דיגיטלים די חדש ואין המון חברות שממש מכרו פרסום על גבי מסכים כמו בדרישה ) חברת הדיה לא מכרה פרסום על גבי מסכים בשנים שהרכבת דרשה, מעניין מה עומד מאחורי כל זה. צפוי להיות מעניין ??
    סגור
  • יש כמה חברות שהיה להם את הדרישה
    בן אליהו 12/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש את חברת נון סטופ מדיה שבשהת 2015 כבר הייתה עם 100+ מסכים בארץ ויש גם את גרין דיגיטל עם 100+ מסכים זה שתי החברות הגדולות בשוק הפרסום על מסכים (חוץ מחברת ctv שלא יכולים להתמודד בגלל שהם מבצעים את התשתית של העבודה)
    סגור
  • 3.
    האם יש לחברת הדיה את מה שצריך?
    דוד 06/2018/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דרישה למכרז הרכבת היה להיות בעל ניסיון מלפני 31/05/2016 בהפעלת ומכירת שטחי פרסום במסכים דיגיטלים ביותר מ -40 נקודות שונות, האם יש לה דבר כזה? בין תנאי הסף להתמודדות במכרז, יידרשו המתמודדים להציג ניסיון בהפעלת פרסום חוצות וכן ניסיון בפעילות פרסום על גבי מסכים דיגיטליים - בין בעצמם ובין באמצעות חברה קשורה/ קבלן משנה – בארץ או בחו"ל."
    סגור
  • 2.
    בהצלחה תותחים! (ל"ת)
    כפיר 06/2018/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הדיה אלופים
    מפרסם ברכבת 06/2018/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתן, אתה תותח !!!! תמשיך לעשות את מה שאתה עושה כי אתה עושה את זה מעולה !!! כל הכבוד לכם מחכים לקמפיין הבא.....
    סגור