שיווק ופרסום

אפי 2018: מיקי בר ושוני ריבנאי יקבלו פרס מפעל חיים והוקרה

מייסדי באומן בר ריבנאי נבחרו בזכות תרומתם לקידום ופיתוח ענף הפרסום הישראלי. המשרד נוסד ב-1985 על ידי יורם באומן ומיקי בר וב-1994 הצטרף ריבנאי
כתבי אייס |  4
מימין: מיקי בר ושוני ריבנאי (צילום יח"צ)
מיקי בר ושוני ריבנאי ממייסדי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יקבלו השנה פרס מפעל חיים והוקרה במסגרת טקס פרסי האפי, על תרומתם לקידום ופיתוח ענף הפרסום הישראלי. 
שוני ריבנאי, בוגר המחלקה לאמנות עכשווית בבצלאל, החל את דרכו בעולם הפרסום בתחילת שנות ה-80 בפרסום אריאלי שם הכיר את מיקי בר ויורם באומן שלימים הפכו לשותפים. לאחר מכן, עבר ריבנאי לניו יורק ועבד ב-DDB - Doyle Dane Bernbach (שהפך עם השנים ל-DDB Needham) שם עבד על תקציבי ענק כמו פולקסוואגן והרשי שוקולד וזכה בפרסים בתחרויות בינלאומיות. ב-1994, עם תחילת שידור פרסומות בטלוויזיה בישראל הצטרף ריבנאי לבאומן ובר (ובהמשך גם משה גאון) להקמת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
מיקי בר, בוגר ספרות אנגלית ובלשנות מאוניברסיטת תל אביב, החל בשנת 1979 לקראת סיום לימודיו את דרכו כקופירייטר בפרסום טרגט בקבוצת אריאלי. ב-1982 עבר לפרסום אריאלי, שם עבד בצוותא עם ריבנאי על השקת המותגים תנובה, אסם, בנק לאומי, ברודוואיי 80 ואחרים. השניים פגשו את באומן ושם נוצרה החברות המקצועית. בשנת 1985 ייסד עם יורם באומן את פרסום באומן-בר, שכבר בתחילת שנות התשעים נכנס לעשירייה הפותחת של המשרדים המובילים בישראל עם לקוחות דגל שעברו אליו מהמשרדים הגדולים.
פרס מפעל החיים מוענק זו הפעם העשירית ובין מקבליו בעבר נמנים ברונו לנדסברג, מיכאל שטראוס, דן פרופר, ליאון קופלר, אריק רייכמן, עמוס שפירא ואביעזר (גזי) קפלן ז"ל
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנשים נפלאים ומקצוענים
    אלי 06/2018/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למדתי מהם הרבה
    סגור
  • 1.
    אוהבים אותך שוני (ל"ת)
    ארנון 06/2018/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • שוני רבנאי סביר. אבל מיקי בר? לדעתי בדיחה..
    דני 06/2018/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מיקי בר? לדעתי בדיחה. ללא שוני רבנאי לצדו לא היה שווה הרבה..
    סגור
  • של נעליך, מדובר באמת בגאון ברוך כישרונות (ל"ת)
    כבוד למיקי 07/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור