שיווק ופרסום

הטוי של פרטנר TV: נטע ברזילי תוביל קמפיין לחברת התקשורת

לאחר שניסינו להתאים לה קמפיינים בעזרת בכירי השוק, פרטנר TV היא הראשונה לסגור את הכוכבת לקמפיין שבו ישולב סאונד ומשפטים אייקוניים מסדרות נטפליקס כגון 'נרקוס'
משה בנימין | 
חודש וחצי לאחר הזכייה ההיסטורית והמתוקשרת של נטע ברזילי באירוויזיון, ההישג המרשים מתחיל לתרגם את עצמו להכנסה כספית מפרסומות. לאחר שניסינו בעצמנו להבין לאיזה מותג ברזילי תתאים - פרטנר TV הייתה הראשונה להחתים את הכוכבת החדשה לקמפיין באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב
בחברת התקשורת מציינים שהקמפיין שהפקתו נעשית בישראל ובחו"ל תוכנן בסודיות בשבועות האחרונים. הוא כולל עיבודים מקוריים של ברזילי המשלבים פסי קול ומשפטים אייקוניים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס שבהן 'נרקוס', 'הכתר', 'דברים מוזרים', 'כתום זה השחור החדש' ועוד.
לברזילי עצמה היה חלק פעיל בקריאייטיב, תוך שילוב הסאונד הייחודי שלה, שמופק באמצעות הלופר, שמזוהה איתה. לדבריה: "מרגש וכיף לשתף פעולה עם נבחרת כל כך מוצלחת ולראות איך הרעיונות המשותפים שלנו הופכים למציאות טלוויזיונית".
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בקבוצת פרטנר מסרה: "אנחנו נרגשים להיות חלק מקמפיין מקורי עם יוצרת צעירה וכשרונית כמו נטע. לנטע יש יכולת מדהימה לפרוץ מוסכמות ולחדור עם האמת המוסיקלית שלה ישר ללב, וטביעת האצבע האומנותית שלה מובהקת בקמפיין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה