שיווק ופרסום

הרבנות הראשית במכרז על תיק היח"צ - בשווי חצי מיליון שקל

הרבנות הראשית לישראל מתמודדת עם תחרות מצד ארגונים כגון צהר שמציגה מערך כשרות אלטרנטיבי. תשלם ריטיינר חודשי של כ-40 אלף שקלים, מהגבוהים בשוק
משה בנימין |  1
תעודת כשרות. הרבנות הראשית (צילום נועם בראל)
הרבנות הראשית לישראל יצאה במכרז למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי, יחסי ציבור, הסברה וליווי תקשורתי. על פי מסמכי המכרז שווי ההתקשרות יעמוד על חצי מיליון שקלים, דהיינו, ריטיינר חודשי של כ-40 אלף שקל בחודש שנחשב לאחד הגבוהים בתחום היח"צ במשק הישראלי. 
על פי תנאי הסף להתמודדות במכרז, נדרש מהמועמדים וותק פעילות של 5 שנים לפחות בתחומי הסברה ויח"צ, שמתוכם שנתיים של ניסיון במתו שירותים גם בסושיאל; ניסיון בניהול של לפחות שני קמפיינים / פרויקטים של הסברה ויחסי ציבור לארגונים ממשלתיים ו/או ציבוריים, במהלך 7 השנים האחרונות; העסקה של לפחות 7 עובדי יח"צ לא כולל מנהל התיק ומנכ"ל המשרד. סעיף נוסף נוגע להיקף הפעילות הכספית של המשרד ודורש  מחזור פעילות שנתי של מיליון שקל לפחות.  
בין היעדים התקשורתיים-תדמיתיים שמציבה הרבנות הראשית: שיפור תדמיתה ומיצובה כגוף מוביל, רלוונטי ואפקטיבי בתחומי עשייתה, בארץ ובחו"ל; חשיפת הציבור על ידי הסברה רחבה של השירותים והפעילות של הרבנות הראשית במעגלים השונים מולם היא פועלת (הציבור הרחב, משגיחי כשרות, מועצות דתיות, משרדי ממשלה וכד') בארץ ובחו"ל; חשיפת תהליכי השינוי והאפקטיביות שעוברת הרבנות הראשית למודעות הציבורית; גידול במספר הכתבות החיוביות על הרבנות הראשית ופועלה ושמירה על נוכחות קבועה של פעילות הרבנות באמצעי המדיה השונים.
במכרז ייבחרו ספק אחד או שניים, בהתאם לשיקול דעתה של וועדת המכרזים. הרבנות תאפשר לספקים הזוכים את הזכות להפעיל ספקי משנה בהתאם לצורך וזאת לאחר קבלת אישור ממנה. ההצעה הזוכה תיבחר לפי משקל של 70% להצעת האיכות ו-30% למחיר. המפתח לניקוד בהצעת האיכות מבוסס על 30 נקודות לניסיון הצוות, 10 נקודות לחוות דעת של לקוחות עבר, 10 נקודות לאיכות הפרויקטים מהעבר ו-10 נקודות לניסיון עבודה מול לפמ. לאחר מכן ייערך ראיון לעוברים לשלב הבא שבו גם תוצג מצגת (30 נקודות) ויינתן ציון (10 נקודות) בהתאם להתרשמות מהצוות בראיון. 
בשונה מהעבר, כיום מתמודדת הרבנות הראשית לישראל עם גופי כשרות והלכה אלטרנטיביים הפונים לציבור המסורתי כגון צהר. בעוד שהרבנות הראשית לישראל עולה לכותרות כמעט תמיד בהקשר שלילי בענייני מתן תעודות כשרות והשגחה, ארגונים כגון רבני צהר מנסים להיכנס לשוק הכשרויות עם מערך כשרות אלטרנטיבי שמאיים על מעמדה הבלעדי של הרבנות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שייקח את התיק הזה הוא חשוך
    אורן 07/2018/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד זוועה שמשאיר את מדינת ישראל בחושך. מי שייקח את התיק הזה הוא כנראה חשוך בדיוק כמו הפנגיווינים אוכלי הכשר
    סגור